Pyjamas nummer 2 klar. Miss på höger axel men fått väl ta det som en lärdom 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp är från JNY har en känning på G i samma tyg, ska bara fållasJapp, fållning är trist....
Kommer tyget till den fina tröjan från jny?
Men gud ja, att fålla är urtråkigt. Speciellt cirkelkjolar i vuxen (strl 46 sydde jag till mig själv...) storlek![]()
Usch ja, hatar att fålla cirkelkjol!
Jag brukar dra mig för att fålla, vet inte hur många projekt som blivit liggandes på grund av det.
Jättekul att få se det tyget färdigsytt på ett plagg, har funderat på att köpa men tror faktiskt inte jag har råd, vilket är synd för det var verkligen jättefint!
Jättekul att få se det tyget färdigsytt på ett plagg, har funderat på att köpa men tror faktiskt inte jag har råd, vilket är synd för det var verkligen jättefint!
Tror dock det är på rea nu...Det är jättefint IRL men jag håller med om att det är dyrt, dottern fick några JNY tyger i present så jag kunde sy lite nytt jag hade inte köpte det själv.
Fint! Vad är n-fåll?Fick klart det sista på det här settet idag. N-fåll och spets, alla genvägar för att slippa fålla som vanligttror mycket faktiskt sitter i att jag inte längre är överens med symaskin.
Visa bifogad fil 15252
Fint! Vad är n-fåll?
Klantarsle glömde sy knapphål till dragskon på jumpsuiten så jag fick vackert sy för hand. Blev helt okej, hoppas det håller!
Åh det är så irriterande när man glömmer nått sånt. Tur det gick att ordna i efterhand
Helt oavsett kläder, vilken fin bild! Ett riktigt vykort!
Le @sthu LeJa man behöver inte undra vilket land jag är från
Visa bifogad fil 15323
Lägg extra noga märke till de likbleka benen. Jag ska inte ha vita kläder, ser ju ut som ett spöke!