Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade bara tagit det prickiga om det finns tillräckligtBörjat leta fram lämpliga tyger till jackan.
Hittade den här kombinationen men är tveksam..
Visa bifogad fil 34263
Om jag tar den, vilket ska vara överst och vilket ska vara underst?
Jackan ska se ut så här
Hade bara tagit det prickiga om det finns tillräckligt![]()
Vad använder du mest? Jag syr hellre klänning än kjol, bara för att jag hellre använder klänning än kjolDet finns enkla klänningsmönster med riktigt fina klänningar, bl.a. från OMG Banana
![]()
Jag använder klänning och kjol kanske 50/50?
Kan man bara rita av en klänning man har idag eller måste det vara pappersmönster?
Jag har aldrig provat, men det finns såklart de som kanJag använder klänning och kjol kanske 50/50?
Kan man bara rita av en klänning man har idag eller måste det vara pappersmönster?
Dollarstore o även Lidl har en Singer för under 1000 lappen ny.Funkar utmärkt.Går det bra att smyga in en liten fråga här till er sykunniga om vilken symaskin som skulle kunna passa om man vill sy typ något hundtäcke (flera lager fleece/tjockare tyg) samt lite enklare kläder i mindre kvantitet? Gärna inte jättedyr![]()
Hallonsmula och Runi är populära mönsterskapareNi som syr Barn/bebisbyxor i tråden - villa mönster använder ni? Tänkte försöka mig på det som nästa projekt men det är ju en mönster-djungel![]()
![]()
TackHallonsmula och Runi är populära mönsterskapare![]()