Sytråden 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Syr du alltid i kors? Annars kan det vara knapparna med, jag hade ett par knappar som konstant sågade av tråden. Du kan även använda björntråd, den är ju lite tuffare.
 
Syr du alltid i kors? Annars kan det vara knapparna med, jag hade ett par knappar som konstant sågade av tråden. Du kan även använda björntråd, den är ju lite tuffare.

Ja, syr i kors på fyrhålsknappar. Har samma problem med tvåhåls. Inte alla, men tillräckligt för att jag ska känna mig osäker på att ge bort plagg med knappar..
 
20201122_223811.jpg
Har inte bestämt avslut på ärm och i nederkant än, men det blir nog invikt fåll på ärmarna och mudd i nederkant. Vill få den lite längre... secondhand tyg och mönster från 90-talsbok 😊
 
Jag behover lite hjalp.
Jag behover ett monster till ett Lucia linne till en 4-aring och ett stjarngosse linne till en 2-aring, men kan inte hitta nagot. HJALP!!! :p
 
Tack for tipset, men jag hittar inga symonster.
Det du ska sy är ju ett T med ett hål där huvudet ska sticka upp. Man syr det lite "oversize" och rynkar i halsen och vid ärmsluten. Det verkar inte finnas mönster på enbart särken när jag letar, kanske för att den är så enkelt.
 
Det du ska sy är ju ett T med ett hål där huvudet ska sticka upp. Man syr det lite "oversize" och rynkar i halsen och vid ärmsluten. Det verkar inte finnas mönster på enbart särken när jag letar, kanske för att den är så enkelt.

Jag ser for mig ett sott litet linne med krage ... Jag ger nog upp pa det nu i ar sa far jag leta efter ett monster (eller be kompisen skicka ett linne som jag anvander som monster nar det ar urvuxet) nasta ar.

985-lucialinne-barn-blue-wear-3323.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
26 27 28
Svar
556
· Visningar
27 631
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
866
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
285
Senast: Sharpless
·
Fritid Jag håller på att sy en rumpvärmare till min sadel och har kommit så långt att det är dags att sy ihop alla bitar. Frågan är bara vad...
Svar
7
· Visningar
515
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp