Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild på barnsäkrad låst låda:idag investerade jag till mitt syrum, en låsbar väska att ha allt vasst och smått i. Egentligen är det en verktygsväska men nu är den syskrin(notera den lille näven som numera är utelåst
Visa bifogad fil 27907
Inköpt var?idag investerade jag till mitt syrum, en låsbar väska att ha allt vasst och smått i. Egentligen är det en verktygsväska men nu är den syskrin(notera den lille näven som numera är utelåst
Visa bifogad fil 27907
Köpte den på julaInköpt var?
Med blommig kant!Jag har sytt till maken. Banankalsonger!
Visa bifogad fil 28328
Med blommig kant!
Stretch fusible interfacing = stretching mellanlägg som du stryker fastHej!
Blir så inspirerad av era kreationer, tack! Har därför fått för mig att sy en typ T-shirt efter ganska så många års syuppehåll. Hittade ett fint mönster på någon amerikansk sida. I beskrivningen står det att jag behöver "1/2″ knit stay tape or stretch fusible interfacing strip of 5/8″". Vad i hela fridens dar är det?
Snygg, ser så där lagom ledig ut utan att se ut som ett nattlinne
Visa bifogad fil 28403
En Heather dress från sew over it.
Tyg från vintageinmyheart och smålänningens.
Sååå nöjd! Den kunde varit aningens tajtare, men å andra sidan kan det vara skönt med en luftig klänning.
Tekniskts sett, har du inte företag får du inte ta beställningar. Om du gör det så ska du skatta från första vinstkronan, alltså den krona som går över materialkostnaden.Känner ett stort behov av att sy lite till. Borde sy till systerbonussonen, han får aldrig något av mig. Blir mest att jag syr till systerdottern, hon är nöjd bara det är rosa typHar ingen bra tyg till pojken bara.. Får klura lite. Har ett bra mönster på t-shirt nu i varje fall, Ester och Ebbe av Threads by Caroline. Superenkelt mönster! Sydde en tröja till syrrans yngsta, den har inte blivit provad än men jag var nöjd
Fått en förfrågan om att sy på beställning. Vet inte om jag vågar.. Det är en kompis så det är inte så blodigt egentligen. Tänkte ta materialkostnad och kanske lite för arbetet. Har ingen aning om vad som är rimligt att ta för jobbet. Uj, blir nervös bara jag tänker på det! Jag har varken sagt bu eller bä än.
Nej, jag får nog avreagera mig lite genom att sy! Sewing mends the soul, har jag läst någonstans.
Nej, det är ändrat sen några år tillbaka@Trott jasså är det från första kronan när man syr? Jag trodde man kunde "hobbysy" på beställning upp till en viss summa, minns inte vilken nu, innan man behövde skatta.
Ska definitivt ha det i åtanke!
Vad är en rimlig kostnad för arbetet?