Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade gjort dom lika långa, och så långa du gillar dom och som funkar med mönstret.Visa bifogad fil 34375
Tror dock att vecken ska vara mer som dom till vänster men vetefan om jag gillar det bättrestår bara ”pleat” på mönstret och strecken är inte lika långa, så kan inte riktigt bara fösa ihop dom, tror jag?
![]()
Begagnad Husqvarna/ev annat märke av äldre modell. Alltså dom äldre "på riktigt" och inte dom som är yngre än 15 år typJag behöver köpa en symaskin! Men vad för slags maskin bör jag köpa? Syr historiska dräkter men använder typ bara vanlig rak söm och sicksacksöm. Bör kunna sy igenom ett par lager med tjockt tyg. Har ingen användning av dekorsömmar. Men vill väl ha något dom är av bra kvalité som inte går sönder direkt.
Jag har en uråldrig bernina den har bara raksöm och sicksack och verkar harva igenom det mesta. Jag hade kollat på begagnat marknaden.Jag behöver köpa en symaskin! Men vad för slags maskin bör jag köpa? Syr historiska dräkter men använder typ bara vanlig rak söm och sicksacksöm. Bör kunna sy igenom ett par lager med tjockt tyg. Har ingen användning av dekorsömmar. Men vill väl ha något dom är av bra kvalité som inte går sönder direkt.
Min är alltså ärvd från farmor och jag tror den är från 50-talet. Harvar snällt påJag har en uråldrig bernina den har bara raksöm och sicksack och verkar harva igenom det mesta. Jag hade kollat på begagnat marknaden.
Begagnad Husqvarna/ev annat märke av äldre modell. Alltså dom äldre "på riktigt" och inte dom som är yngre än 15 år typ![]()
Kolla efter en egen sån då?Syr med mammas janome memory craft 4800 från typ 99 i dagsläget. Går som en dröm men hon vill väl ha tillbaka den snart.![]()
Så cool!