Mönstret heter 20042, lagom okomplicerat. Nackdelen med stoff och stils mönster är att de kommer i en storlek färdig utklippta, men åh andra sidan är de väldigt billiga och lätta att använda på en gång.Jättesnygg modell på byxor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mönstret heter 20042, lagom okomplicerat. Nackdelen med stoff och stils mönster är att de kommer i en storlek färdig utklippta, men åh andra sidan är de väldigt billiga och lätta att använda på en gång.Jättesnygg modell på byxor!
Beror på tjockleken men en kjol kanske?Ull! Vad syr ni för kläder av det? Köpte lite tygprover på otroligt fin tunt ylle, kypert. Otroligt vackra färger! Men vad syr man för normala kläder av sådant tyg?![]()
Jag ska sy ett par byxor i ull/viscose/polyesterblandning. Beroende på tjocklek kan du ju sy lite vad som helst bara du följer ett mönster för vävda tyger.Ull! Vad syr ni för kläder av det? Köpte lite tygprover på otroligt fin tunt ylle, kypert. Otroligt vackra färger! Men vad syr man för normala kläder av sådant tyg?![]()
Köpte ett från jny.se har köpt mönster därifrån förut och det är väldigt enkla snabbsydda kläder till barn. Många roliga tyger där också! Tyget är ett tygstycke med tre olika delar, dock köpt hos Avrebeka i byn.
Köpte ett från jny.se har köpt mönster därifrån förut och det är väldigt enkla snabbsydda kläder till barn. Många roliga tyger där också! Tyget är ett tygstycke med tre olika delar, dock köpt hos Avrebeka i byn.
Hon har otroligt mkt kul tyger hemma! Va inne där förra helgen och kom ut helt fattig med minnesluckorÅh, Avrebecka tänkte jag besöka möte jag bodde i trakten! Men det blev aldrig avnu har jag för långt att åka..
Och till dottern Visa bifogad fil 36811