Sytråden 2

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare pudsey
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 016
  • Visningar Visningar 142 833
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kantbandsdags!

Bifogade filer

• 71F48FA4-FF1B-452B-B8C0-5B7DA2AF5138.webp
    71F48FA4-FF1B-452B-B8C0-5B7DA2AF5138.webp
    162 KB · Visningar: 68
Ull! Vad syr ni för kläder av det? Köpte lite tygprover på otroligt fin tunt ylle, kypert. Otroligt vackra färger! Men vad syr man för normala kläder av sådant tyg? :)

Ull! Vad syr ni för kläder av det? Köpte lite tygprover på otroligt fin tunt ylle, kypert. Otroligt vackra färger! Men vad syr man för normala kläder av sådant tyg? :)
Jag ska sy ett par byxor i ull/viscose/polyesterblandning. Beroende på tjocklek kan du ju sy lite vad som helst bara du följer ett mönster för vävda tyger.

Köpte ett från jny.se har köpt mönster därifrån förut och det är väldigt enkla snabbsydda kläder till barn. Många roliga tyger där också! Tyget är ett tygstycke med tre olika delar, dock köpt hos Avrebeka i byn.

Åh, Avrebecka tänkte jag besöka möte jag bodde i trakten! Men det blev aldrig av :( nu har jag för långt att åka..

Finns det någon bra sida med enkla mönster som en nybörjare kan förstå sig på? Jag har blivit halvt lovad en symaskin av sambon :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Det finns redan trådar för de som syr, målar och lite annat men inte för allt och man kan ju inte gärna visa upp ett par åror man gjort...
Svar
2
· Visningar
251
Senast: Blyger
·
Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna... 16 17 18
Svar
354
· Visningar
24 678
Senast: Reville
·
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
347
Senast: Happimess
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart 2
Svar
21
· Visningar
821
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka