Finns det någon bra sida med enkla mönster som en nybörjare kan förstå sig på? Jag har blivit halvt lovad en symaskin av sambon![]()
Hur grön är du? Fixar du engelska mönster tror du?
Vad vill du sy?
Jag har ju blivit smått förälskad i Ellie and Mac
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon bra sida med enkla mönster som en nybörjare kan förstå sig på? Jag har blivit halvt lovad en symaskin av sambon![]()
Har inte sytt mer än på lågstadiet för sisådär 10 år sedan. Vill sy det mesta, kläder, väskor, gardiner, ja you name it! Får kolla på Ellie and macHur grön är du? Fixar du engelska mönster tror du?
Vad vill du sy?
Jag har ju blivit smått förälskad i Ellie and MacEnkla mönster med bra förklaringar, med bilder.
Har inte sytt mer än på lågstadiet för sisådär 10 år sedan. Vill sy det mesta, kläder, väskor, gardiner, ja you name it! Får kolla på Ellie and macÄr de bra i storlekarna?
Har hittat ett klänningsmönster jag vill sno toppen av men jag fattar verkligen inte instruktionen. Vet att ni är många här med mer skills så jag hoppas någon av er kan förklara?
2 bilder så resten finns i nästa inläggVisa bifogad fil 36843
Vad tävlar du i?Jag kunde inte hålla mig från att shoppa på ohlssons när de hade rabatt.. dels köpt glitterpaljettyg till min kommande tävlingsdräkt och köpt tunn denim till en tunika. Och sen ett guld/svart trikåtyg jag inte har någon aning om vad det blir, men det var så fint!![]()
Jag kunde inte hålla mig från att shoppa på ohlssons när de hade rabatt.. dels köpt glitterpaljettyg till min kommande tävlingsdräkt och köpt tunn denim till en tunika. Och sen ett guld/svart trikåtyg jag inte har någon aning om vad det blir, men det var så fint!![]()
Ska tävla i pole dance till våren är det tänktVad tävlar du i?