Ju mer jag tittar på den, desto mer älskar jag den! Jättefin!En väldigt grå topp. Spoxxy från Stitch upon a time.
Visa bifogad fil 39364
Älskar modellen! Tycker den är helgo både att träna i och lulla runt med hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ju mer jag tittar på den, desto mer älskar jag den! Jättefin!En väldigt grå topp. Spoxxy från Stitch upon a time.
Visa bifogad fil 39364
Ju mer jag tittar på den, desto mer älskar jag den! Jättefin!
Superfint tyg! Gillar också verkligen modellen. Tror jag skulle gilla en sån modell också, men har inte kommit mig för att skaffa mönstret ännu - finns så mycket man vill sy och så lite tidEn väldigt grå topp. Spoxxy från Stitch upon a time.
Visa bifogad fil 39364
Klart det går i trikå. Det blir ju bara lite tunnare än om dom görs i jogging. Men använd ett mönster som är till för trikå/jogging, ett som är till för jeanstyg blir nog inte bra.Jag hittade ett par tyger som jag köpt till systersonen. Trikå (utom det regnbågsfärgade, det är tunt jogging). Han är två år.
Nu är frågan, vad ska jag göra till honom?
Var lite inne på byxor, men funkar det i trikå? Alla mönster jag hittar är antingen för denim eller sweatshirt.. T-shirt går väl alltid åt förstås.
Vad hade ni gjort?
Visa bifogad fil 39386
Jag hittade ett par tyger som jag köpt till systersonen. Trikå (utom det regnbågsfärgade, det är tunt jogging). Han är två år.
Nu är frågan, vad ska jag göra till honom?
Var lite inne på byxor, men funkar det i trikå? Alla mönster jag hittar är antingen för denim eller sweatshirt.. T-shirt går väl alltid åt förstås.
Vad hade ni gjort?
Visa bifogad fil 39386
Klart det går i trikå. Det blir ju bara lite tunnare än om dom görs i jogging. Men använd ett mönster som är till för trikå/jogging, ett som är till för jeanstyg blir nog inte bra.
Tights? Älskar det till barnen.
Har inget mönster tyvärr
Om du tror det blir stort ta mindre sömsmån.Funkar det att ta ett joggingmönster? Blir inte det lite stort? Vet när jag "översatt" mönstret till mig själv så blir passformen inte bra
Okej. Jag brukar utgå från befintliga byxor, men jag har ju såna att tillgå![]()
Om du tror det blir stort ta mindre sömsmån.
Ja, jag har ju inget smått att utgå från.. Ungarna bor 15 mil bort och jag känner ingen att låna av. Det är nu jag hade behövt barn![]()
Efter många om och men är tröjan klar. Gjorde några tankevurpor men det gick att rädda hyfsat.
Visa bifogad fil 39391
Inte kompis med bandkantaren.. Hur sjutton ska jag få den att sitta still på symaskinen? Fäster med häftmassa men den glider runt ändå.
Köpa ett par på secondhand? Som mall?
Jätte fin!!! Är också väldigt sugen på att sy en korsett men är för fegToile no. 2 Den första var ännu fulare så den får ni inte se.
![]()