SytrÄden 3

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Kanske sÀtts ett mÄl att sy fÀrdigt x antal ufon innan du fÄr göra nÄtt nytt? X behöver ju inte vara sÄ högt om du inte vill :angel:
Eller skaffa en större korg? :D Jag har ju sÄ mycket fina tyger som ligger och vÀntar pÄ mig!

Ok, jag ska fixa till jumpsuiten jag började pÄ för nÄgra veckor sen. Den behöver göras lite större i midjan och mindre över bysten. Det kommer ta en stund.
 
Eller skaffa en större korg? :D Jag har ju sÄ mycket fina tyger som ligger och vÀntar pÄ mig!

Ok, jag ska fixa till jumpsuiten jag började pÄ för nÄgra veckor sen. Den behöver göras lite större i midjan och mindre över bysten. Det kommer ta en stund.
Haha, alltsĂ„ jag har full förstĂ„else 😅 har en del projekt att avsluta, och en del grejer som jag ska sy till andra som jag mĂ„ste prioritera, men Ă€ndĂ„ köper jag mer tyg utan att veta vad det ska bli 😂🙈
 
Hur ska jag fixa det hÀr?
Det glappar massor över brösten, men det finns ingen sidsöm att ta in..
IMG_20220828_100007.jpg
 
Nu sitter jag och klurar pĂ„ att ordna en sy-adventskalender att sĂ€lja i företaget. SĂ„ jag frĂ„gar er, kĂ€ra bukefalister - om ni skulle köpa en sy-kalender vad skulle ni dĂ„ önska att det fanns i? Skulle ni önska olika prisklasser? Hit me med era bĂ€sta inputs! 😀:bow:
Jag skulle nog önska en kalender som var för adventsdagarna, alltsÄ bara 4 "luckor". Tror inte jag skulle vilja ha en med tyg dÄ jag sjÀlv Àr sÄ petig i vad jag vill sy i för material, men dÀremot skulle jag önska en med verktyg!! Typ kritor, pennor, mönsterpapper, saxar av olika slag, nÄlar, förvaringspÄsar för nÀr man Àr pÄ resande fot osv. Inser dock att jag kanske Àr fel mÄlgrupp eftersom jag mest syr historiskt, men en sax Àr ju alltid en sax liksom! Beroende pÄ innehÄll skulle jag nog kunna lÀgga upp till tusenlappen om det Àr lite större förvaringsgrejer exempelvis.
 
Jag krÄnglade och kÀmpade i typ en kvart med att fÄ ihop en projektorfil av A4 i tilly and the buttons mönster. Det gick verkligen inte!
Sen kom jag pÄ, det finns ju en A0-fil ocksÄ. Vips, 10 sekunders jobb och filen var klar!
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

L
Skola & Jobb DethÀr Àr inte aktuellt förmig NU utan det Àr mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jÀtte gÀrna vilja fÄ tips om nÄn hÀr...
Svar
12
· Visningar
785
Senast: Rosett
·
Relationer TrÀffade en kille pÄ tinder för lite mer Àn ett Är sedan. Han bodde 5 h ifrÄn mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 257
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det Ă€r sĂ„ det kĂ€nns :cry: Är inne i en djup kris och det kĂ€nns som att jag hĂ„ller pĂ„ att förlora fotfĂ€stet. Jag...
Svar
3
· Visningar
753
HundhÀlsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptÀckt en liten liten kula i ett ljuver pÄ vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstÀnker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spĂ€dbarn
  • Hundhantering

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp