Tygspill blir jättetungt. Slakta någon gammal skummadrass i kuber?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då måste jag köpa en madrass. Har ingen liggandes.Tygspill blir jättetungt. Slakta någon gammal skummadrass i kuber?
Frigolit längst ned och annat fluff längst upp? Vet att många köper billiga kuddar från typ Jysk och använder den fyllningen men det kanske blir för platt. Något gammalt täcke kanske går?Jag har fått för mig att jag vill sy en floor pouf (sittpuff? ) men vad sjutton stoppar man den med som inte blir svindyrt? Såg tips om att använda tygspill, men då blir den väl väldigt tung. Har gjort det med en kudde till katterna och den är ju både liten och tung..
Jag har inget gammalt liggandesFrigolit längst ned och annat fluff längst upp? Vet att många köper billiga kuddar från typ Jysk och använder den fyllningen men det kanske blir för platt. Något gammalt täcke kanske går?
Boveteskal säljs i säck.Jag har inget gammalt liggandes
Puffen måste vara tvättbar, så jag tänkte göra som en påse till fyllningen och dragkedja i botten så man kan ta ut fyllningen. Den måste dessutom vara fast nog för en vuxen att sitta på (det är det som är tanken).
Skummadrass kanske är bäst ändå. Men då måste jag köpa en. Ska kolla om secondhand har nånting.
Tack för tipset! Vet du hur det "känns"? Blir det hårt?