Aha! Du får gärna visaJag hade nog lämnat en öppning i mudden (knappresår köper du på "karta", finns till och med på DollarStore), jag kan visa imorgon bild på hur jag syr hål för koppel i mina täcken? Gör det både i mudd och softshell
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Du får gärna visaJag hade nog lämnat en öppning i mudden (knappresår köper du på "karta", finns till och med på DollarStore), jag kan visa imorgon bild på hur jag syr hål för koppel i mina täcken? Gör det både i mudd och softshell
![]()
Hör av dig annars! Tror vi har varandra på instagram? Kan vara lättare att prata där om du behöver mer tipsTusen tack @Trott
Ska kolla om jag förstår instruktionen när jag väl står med tyget i handen, tycker det brukar vara enklast såmen tror jag är med!
Åh, det låter jättebra! Tusen tackHör av dig annars! Tror vi har varandra på instagram? Kan vara lättare att prata där om du behöver mer tips![]()
Siffrorna är hur många rutor (korsstygn) det ärVisa bifogad fil 185392
Kanske denna är lite mera lagom att börja med, så söt ödlamen då undrar jag bara vad siffrorna runt kanterna innebär? Kanske någon här vet?
Tänkte att man fyller i det vita i ödlan istället för det röda som det ser ut som på denna ritning(?).
Kanske någon har tips? Tänkte använda såna där ringar som man sedan kan hänga upp dem i.
Du kan fylla i både ödlan och runt om, och du behöver inte ha rött bara för att det är det på bildenVisa bifogad fil 185392
Kanske denna är lite mera lagom att börja med, så söt ödlamen då undrar jag bara vad siffrorna runt kanterna innebär? Kanske någon här vet?
Tänkte att man fyller i det vita i ödlan istället för det röda som det ser ut som på denna ritning(?).
Kanske någon har tips? Tänkte använda såna där ringar som man sedan kan hänga upp dem i.