Sytråden del 5

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 656
  • Visningar Visningar 23 828

Bukefalos 30 år!

Jag har ritat av ett mönster från en fem år gammal tidning. Mönsterdelarna var felmärkta och det saknades en del info, så det var lite av en utmaning :D Nu orkar jag inte pussla ihop allt med tyget och klippa ut delarna. Det får vänta till imorgon.

Köpte en ny tygsax, en KAI som jag hört gott om. Ska bli kul att testa den!

Jag har ritat av ett mönster från en fem år gammal tidning. Mönsterdelarna var felmärkta och det saknades en del info, så det var lite av en utmaning :D Nu orkar jag inte pussla ihop allt med tyget och klippa ut delarna. Det får vänta till imorgon.

Köpte en ny tygsax, en KAI som jag hört gott om. Ska bli kul att testa den!
Recensera gärna sen! Inser att jag nog borde fundera på en ny tygsax då den jag har är från IKEA, rätt gammal och börjar bli sliten 😅

Sydde 3 plånböcker lite snabbt imorse åt "nya" systerbarn. Blev rätt bra trots inget mönster 😅

IMG_20260620_104651.webp

Saxen var :up::up:

Tyget däremot, fruktansvärt att jobba med! Slinkigt och halt. Nu är jag nästan klar med toppen, ska bara i en dragkedja, men jag orkar inte mer.

Insåg dessutom att jag glömt mellanläget på infodringarna. Suck. Ja ja, ingen dör av det.

Då körde vi bingo på en rad då. Mycket nöjd med matchen n remake av grabbens byxor, en stuvbit från Forsheda blev kjol och en Camilla puffed sleave lagom till värmeböljan sommarfin 😍 nu tar jag paus och reser till Gotland på semester

Bifogade filer

• C24B430A-CB35-4F26-BDA0-C2FB2488B718.webp
    C24B430A-CB35-4F26-BDA0-C2FB2488B718.webp
    213,3 KB · Visningar: 65

Liknande trådar

• Sytråden del 4
  • Jag vill bli mer sparsam
  • Mod att våga starta en relation
  • Vad gör DU för att hjälpa till med integrationen?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka