Ta bort trådar och inlägg?

B

Bopplan

Hur tar man bort trådar och inlägg som man själv har lagt in??? :confused:
 
Sv: Ta bort trådar och inlägg?

Det går inte göra det längre...det man kan göra är att klikcka på Ändra och sedan ta bort all text man skrivit och skicka igen...Fast har märkt att det inte går skicka tomma inlägg...så jag brukar skriva *''raderad''''
 
Sv: Ta bort trådar och inlägg?

meningen är väl att man skall stå för det man har skrivit så jag tycker det är ganska bra att man inte kan ta bort vad man har skrivit, om man dessutom tar bort så blir det lätt missförstånd eftersom tråden -ehm, inte får en röd tråd då :p
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 985
Senast: Daff
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
515
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där. Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller...
80 81 82
Svar
1 623
· Visningar
104 514
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp