Tabbstopp i Mac - vad gör jag för fel

Lillagoajag

Trådstartare
Har suttit och krigat med "tabbstopp" ett bra tag nu (typ 3 dagar :grin:) och håller på och bli galen av min egen tröghet.

VAD ÄR TABBSTOPP?
Varför kan man inte bara använda det vanliga tabbverktyget (där man skriver i att man vill ha x kolumner och y rader)?
Varför blir det absolut ingen skillnad när jag trycker i vänstercentrerad tabb, högercentrerad tabb osv?

Någon som är smartare än jag? :)

Sv: Tabbstopp i Mac - vad gör jag för fel

ÅH, google har jag inte tänkt på!

Fast jo, självklart har jag googlat men jag har inte hittat svar på mina frågor och/eller förstår inte ens hälften av det som finns där.

Ska dock kolla Apples forum igen.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the... 56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
39 203
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har... 2
Svar
31
· Visningar
5 526
Senast: Alexandra_W
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 443
Senast: lilstar
·
  • Låst
Hundhälsa Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
22 228
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka