Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det var ju roligare att bomba! :D
Ni kan tacka oss för det för annars hade ju leken fortsatt ännu längre trots att utgången redan var klar... :angel:

När Ileo käkades skrev jag i lyan att Diana (som jag trodde var bollen__ fö) garanterat var neutral och därmed vunnit, men att vi ändå skulle leka vidare för att det är skoj att leka. :p
 
äsch - inte då!

Det är lite lustigt att du uppfattar det som att du blir käk så tidigt så ofta - jag tycker inte att du blir det nu längre, ett tag var det nog så, men jag uppfattar det verkligen inte så nu på senare tid.

jag hade dödsångest varje natt denna lek tills jag blev kärlekspar och överlevde - då var jag säker på att min älskade @Snurrfian :love: var ond
Nä det var ju alltid så jättelänge, sen var det bättre ett tag men sen var det mot "ofta" igen. Sen minns jag väl mest hur det var innan mitt uppehåll eftersom jag så länge blev käkad tidigt, det var helt omöjligt att överleva som god. Denna lek var jag helt övertygad om att jag eller LenaH skulle bli käk första natten och när det blev så blev ju känslan att "jag eller LenaH blir alltid käk tidigt" bekräftad typ.
 
troligen ungefär samtidigt som jag blev det.... varför valde ni mig som käk egentligen??? :angel:
Du var ju siarlärling som sist q! I mitt huvud iaf...:angel:

sedan önskar jag att @Blacksmithfarm hade tänkt ETT STEG LÄNGRE... Du teoriande ju om att jag var fåret .- å jo, jag viftade. Men jag kunde ju inte vifta till ngn som jag visste var i lyan....:meh:
Herregud jag har inte lekt på ett tag... har tappat lite magkänsla och logik känner jag:p
 
jag tolkade det inte alls så men så är jag ju superduperdunderspökväckare också men om man läser det som står i rollbeskrivningen så är det ju glasklart ju?
Jag läste :p men om man ska vara petig ska det stå ett "och" istället för ett "men" :angel: även meningarna efter hintar ju om att det är bombmöjligheten som tillkommer efter spökväckaren dött, inte röstningsmöjligheten. Så det beror på otydlig LL :devil:.
 
Nä det var ju alltid så jättelänge, sen var det bättre ett tag men sen var det mot "ofta" igen. Sen minns jag väl mest hur det var innan mitt uppehåll eftersom jag så länge blev käkad tidigt, det var helt omöjligt att överleva som god. Denna lek var jag helt övertygad om att jag eller LenaH skulle bli käk första natten och när det blev så blev ju känslan att "jag eller LenaH blir alltid käk tidigt" bekräftad typ.

jag tror du får tänka om där!

När jag varit i lyan så om ingen uppenbart skrikit att den är siare så har vi försökt kolla på om spelaren levt länge de senaste lekarna och såna saker innan käk. Just för att ingen ska känna att den *alltid* blir käk tidigt
 
jag tror du får tänka om där!

När jag varit i lyan så om ingen uppenbart skrikit att den är siare så har vi försökt kolla på om spelaren levt länge de senaste lekarna och såna saker innan käk. Just för att ingen ska känna att den *alltid* blir käk tidigt
Jag känner som Cirkus.. Nu har jag knappt lekt det senaste men innan min paus var jag ständigt ulv. Jag hade en lista över alla goda deltagare. Då undvek jag de som dött tidigt i lekarna innan, de som inte varit med på ett tag samt de som upplevt att de ofta blir käk tidigt(Cirkus, Q och Lena). Kvar blev ofta Habina, snurrfian och Bsf, typ.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 582
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 257
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 880
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 800
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp