Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag tror du får tänka om där!

När jag varit i lyan så om ingen uppenbart skrikit att den är siare så har vi försökt kolla på om spelaren levt länge de senaste lekarna och såna saker innan käk. Just för att ingen ska känna att den *alltid* blir käk tidigt
Tar du hänsyn till om nån stackare aldrig blir käk tidigt också? :angel:
 
Ja jo, men Artline hade ju ändå vunnit? :D

Fast det var verkligen för att i första hand rädda Snurris och vi tyckte cirkus var skum som ville lyncha henne. Vi hoppades ju också att Hedinn skulle vara partnern.

Men jag fattar inte hur ni kunde missa vem som var min partner - Niyama skrev det ju rakt ut! Sen så skrev Snurris om det. Och i mitt sista inllägg var jag rätt nära att skriva nånting i stil med att iom att jag inte blivit käk än är jag säker på att det beror på att Snurrfian är ond.
 
Men jag fattar inte hur ni kunde missa vem som var min partner - Niyama skrev det ju rakt ut! Sen så skrev Snurris om det. Och i mitt sista inllägg var jag rätt nära att skriva nånting i stil med att iom att jag inte blivit käk än är jag säker på att det beror på att Snurrfian är ond.
Jag är förvånad över att ni inte blev käk! Perfekt för ulvarna att bli av med två goda.
 
Men jag fattar inte hur ni kunde missa vem som var min partner - Niyama skrev det ju rakt ut! Sen så skrev Snurris om det. Och i mitt sista inllägg var jag rätt nära att skriva nånting i stil med att iom att jag inte blivit käk än är jag säker på att det beror på att Snurrfian är ond.
Jag popcorn-läste! Jag hade ju varit död i flera dagar och inte ens fått rösta ju! :arghh:
Fast @quarter4ever var rätt lydig i sina röster måste jag säga... :angel:
 
Inte resultatet på min stressnivå ;)
Men det var ju kul!!
Jag har inte skrattat så mycket på flera dagar som när jag såg den uppdateringen! :rofl:

(inte sen min ena kusin skickade ett mess om att det finns havsörn på Ljusterö och funderade på om hans systers dvärgtax skulle passa i kanindräkt... :angel:)
 
Jag måste läsa om den här leken med facit bredvid mig. Inte märkte jag av några hintar. :o
jisses, jag viftade med mina långa "ögonfransar". Direkt efter att LL meddelat vilka onda som var i lyan så laddar jag upp en svartvit bild som komplement till mina ögonfransar (jag visste ju då att jag inte var i lyan). Påpekar att Snurrfian inte är i lyan, skriver ett personligt meddelande till Heddan ang lynchen dagen innan. Viftar hejvilt å Bsf skriver i tråden att jag är fåret som viftar mot Q.......:banghead:

Vad har jag glömt @Sasse ;)
 
Jag måste läsa om den här leken med facit bredvid mig. Inte märkte jag av några hintar. :o
Jag fattade faktiskt på slutet när Artline hintade att det var hon som snott mitt skydd! Och att det var Lena som var siad. :D Annars brukar jag bara se falska hintar. :o
Men jag är ganska nöjd med att ha röstat på fler onda än goda, trots all tidsbrist. :)
 
jisses, jag viftade med mina långa "ögonfransar". Direkt efter att LL meddelat vilka onda som var i lyan så laddar jag upp en svartvit bild som komplement till mina ögonfransar (jag visste ju då att jag inte var i lyan). Påpekar att Snurrfian inte är i lyan, skriver ett personligt meddelande till Heddan ang lynchen dagen innan. Viftar hejvilt å Bsf skriver i tråden att jag är fåret som viftar mot Q.......:banghead:

Vad har jag glömt @Sasse ;)

Ett tag var jag inne på att skriva att "jag vet inte bu eller bä till hedinn"........ :angel:
 
jisses, jag viftade med mina långa "ögonfransar". Direkt efter att LL meddelat vilka onda som var i lyan så laddar jag upp en svartvit bild som komplement till mina ögonfransar (jag visste ju då att jag inte var i lyan). Påpekar att Snurrfian inte är i lyan, skriver ett personligt meddelande till Heddan ang lynchen dagen innan. Viftar hejvilt å Bsf skriver i tråden att jag är fåret som viftar mot Q.......:banghead:

Vad har jag glömt @Sasse ;)
Extra fint när Bsf redan DL1 röstade på dig för att du vinkat :p
 
Nu måste ni hjälpa en förvirrad hemlig att reda ut lite saker, så jag kanske nån gång lär mig nåt i alla fall :D (jo, under sker ibland har jag hört, jag känner bara inte till det själv :p)

sedan önskar jag att @Blacksmithfarm hade tänkt ETT STEG LÄNGRE... Du teoriande ju om att jag var fåret .- å jo, jag viftade. Men jag kunde ju inte vifta till ngn som jag visste var i lyan....:meh:
Förklara för mig...Varför kunde du inte vinka till en i lyan? Är det inte det man vill som ond utanför lyan?

Den enda hinten som verkade gå hem var väl mitt citat av @LenaH väl? Och då VILLE jag ju bli käk bara för att LenaH skulle få bomba ju :laugh:
Vilket citat, kanske jag kan tyda det nu med facit i hand?

Men jag fattar inte hur ni kunde missa vem som var min partner - Niyama skrev det ju rakt ut! Sen så skrev Snurris om det. Och i mitt sista inllägg var jag rätt nära att skriva nånting i stil med att iom att jag inte blivit käk än är jag säker på att det beror på att Snurrfian är ond.
Hur skrev hon det rakt ut?

Mvh det eviga frågetecknet :o
 
För övrigt så tycker jag också, när jag varit i lyan, att vi väljer framförallt första käk efter vem som åkt tidigt/sent i de senaste lekarna.
 
Förklara för mig...Varför kunde du inte vinka till en i lyan? Är det inte det man vill som ond utanför lyan?
Well, jag HADE kunnat vifta till någon av dem jag visste var i lyan ex Bsf.
MEN om/när jag blev käkad/lynchad så skulle ju alla börja gå igenom mina inlägg och försöka spåra vem/vilka jag hintat till. Hade jag hintat väldigt synligt till någon som var i lyan så de alla goda garanterat uppmärksammat den jag hintat till och sedan lynchat den personen. Därför försökte jag hinta på ett sätt som inte var helt uppenbart.... nu var inte mina hintar tillräckligt uppenbara tyvärr..... :angel:;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 583
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 258
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 880
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 800
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp