Bukefalos 28 år!

Tack för "erbjudandet" eller nåt.

Hela min familj åkte idag till en annan större stad och hyrt lägenhetshotell för att fira nyår. Mina två systrar (med familj) plus mamma och ena syrrans kille.

Ena systern ringde till mig i början av december och berättade om det, frågade om jag också skulle med (inte med frågan: vill du vara med utan ville mest veta om jag bestämt mig). De har alltså planerat denna resa ett tag men inte någon gång frågat mig. Tack för "inbjudan" liksom.

Inte första och lär heller inte vara den sista gången det sker. Har ju även två katter och en orm så för min del behövs det ju lite mer planering om jag ska vara med och åka iväg.

Blir bara så less på att man alltid ska hållas utanför.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min pappa har supit sen tonåren. Mamma har alltid städat efter honom. Han blev nykter för ca 15 år sen (han fyllde 80 idag) och det har...
Svar
8
· Visningar
1 209
Senast: fijja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 299
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Den här december tänker jag gräva långt ner och aldrig mer tänka på. Vilket kaos det varit. Först kom min bror hit. Bestämt sen i...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 873
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp