Tacka för träff

Alltså, jag förundras fortfarande lite över frågeställningen - varför skulle man TACKA för en träff? Man kan skriva något om att det var väldigt kul att ses och att man gärna gör om det, att man ser fram mot nästa gång - men TACKA?
Varför skulle jag vara tacksam att nån vill träffa mig? Eller vise versa?
 
Alltså, jag förundras fortfarande lite över frågeställningen - varför skulle man TACKA för en träff? Man kan skriva något om att det var väldigt kul att ses och att man gärna gör om det, att man ser fram mot nästa gång - men TACKA?
Varför skulle jag vara tacksam att nån vill träffa mig? Eller vise versa?
Kvinnor ska väl alltid vara tacksamma, oavsett vem som frågar? :D

(Tror TS menade tacka ja till träff.)
 
Nu verkar ju saken vara löst men flikar in att jag tagit samtliga steg i min relation och är idag lyckligt gift med barn. Har gått alldeles utmärkt, maken är en övertänkare av rang så hade jag väntat på honom hade vi väl fortfarande skrivit på Tinder 🤷‍♀️😆

#gogetter
 
Jag var tvungen att prova jag med :D

Att tacka för dejt
Ja, nu är det ju too late
Smoothi har sagt sitt
Och mannen får ta sig en titt
Efter nån annan som vill
Ta ett glas vin, och kanske mer därtill

Bollen har lämnat planen
Tråkigt nog, för hanen
Men kanske betyder faktiskt bara kan ske
Och det finns väl ingen mening me
Att se det som någon slags garanti
För att singellivet nu ska göra sorti

Med en åldersskillnad på tjugosex
Blir det lätt att det kläcks
En och annan osmidig kommentar
Från folk som åsikter har
Om andra personer och deras val
Och glömmer att för många är åldern bara ett tal
 
Jag var tvungen att prova jag med :D

Att tacka för dejt
Ja, nu är det ju too late
Smoothi har sagt sitt
Och mannen får ta sig en titt
Efter nån annan som vill
Ta ett glas vin, och kanske mer därtill

Bollen har lämnat planen
Tråkigt nog, för hanen
Men kanske betyder faktiskt bara kan ske
Och det finns väl ingen mening me
Att se det som någon slags garanti
För att singellivet nu ska göra sorti

Med en åldersskillnad på tjugosex
Blir det lätt att det kläcks
En och annan osmidig kommentar
Från folk som åsikter har
Om andra personer och deras val
Och glömmer att för många är åldern bara ett tal
Länge leve friheten 😁. Hoppas bara att aborträtten ochså skrivs in i grundlagen👏
 
En kille har frågat mig om han får bjuda ut mig nån kväll. Jag har bara gett ett halvt löfte. Så nu undrar jag hos vem bollen ligger? Är det jag som ska tacka Ja eller är det han som ska fråga en gång till? En sak till. Säg att vi går ut en kväll. Vem ska skicka första messet och tacka för en trevlig kväll och när bör man göra det?
Bollen ligger hos dig tycker jag att visa intresse om du är intresserad och ge ett ordentligt svar. Jag orkar inte sånt vem ska skicka vad, första blabla. Vill du skicka sms och tacka för en trevlig kväll så gör det, orka bry sig :D
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 075
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 695
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp