täcken på graviditet..

Sv: täcken på graviditet..

Fortfarande ingen mens, vågar inte en testa ..

Vet inte varför, kommer bli besviken om det är ett - :(
 
Sv: täcken på graviditet..

Fortfarande ingen mens, vågar inte en testa ..

Vet inte varför, kommer bli besviken om det är ett - :(

det kanske blir ett + :) *hoppas*

jag testade ett minus förra torsdagen o blev väldigt besviken....
men igår så testade jag igen o fick +, 2ggr om
 
Sv: täcken på graviditet..

Fortfarande ingen mens, vågar inte en testa ..

Vet inte varför, kommer bli besviken om det är ett - :(

Samma här, fast jag har ju testat - i måndags. Nu dag 37 och ingenting i sikte, känns inget heller. Tror jag har kommit in i en oregelbunden mensperiod tyvärr.
 
Sv: täcken på graviditet..

Förra månden fick jag mens och testade samtidigt negativt.

Nu är jag sen igen ( ca 11 dagar ) så nu ska jag testa mig igen i veckan.

Tycker det är så jobbigt bara :/
 
Sv: täcken på graviditet..

Hur sen var du förra månaden innan du testade negativt?

Mitt enda tecken på graviditet var att brösten märkligt hade blivit en storlek större. Men det märkte jag förmodligen enbart för att jag var ute och shoppade bh och tyckte att det var konstigt hur jag kunde gå upp en storlek på så kort tid.

Hade iofs redan innan känningar (tror jag). Hade mensvärk samma kväll som jag misstänker att ägget fäste - dvs. ett par dagar efter befruktning sas.

Testade sen plus någon dag före beräknad mens.
 
Sv: täcken på graviditet..

Plussade ett par dagar efter beräknad mens, och något jag märkte nästan direkt var att brösten ömmade och att bröstvårtorna växte och ändrade form. Sen är ju magen sjukt svullen o har mått illa (inte mkt godis i påsk) men just det med bröstvårtorna tyckte jag var väldigt påtagligt...
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 813
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 075
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 668
Senast: Mineur
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 095
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp