Bukefalos 28 år!

Tävlingsmusik -TIPS?!

JennyK94

Trådstartare
Heej ska bränna ner några cd: skivor som jag kan träna till och även ha med på tävling, men då vill jag ha så många tips på låtar som möjligt!
till dessa grenar:
V2,F2,T1,T2,V5,T5,T8,T7, orkar inte räkna upp alla grenar hehee.. men det viktigaste är 4-gången och tölten! :) för både öppna och lätta klasser! :banana:

så skriv gärna vilken gren ni tänker på, och låtens namn, med eller utan artist, jag letar upp det sen annars! ;)
 

Liknande trådar

Islandshäst Jaha, ja. Då var väl tävlingssäsongen slut, för de flesta av oss. Oavsett om vi tävlar för skojs skull eller för att tävla, så att säga...
Svar
5
· Visningar
1 956
Senast: Snurre
·
Islandshäst Mitt facebookflöde svämmar för tillfället över av en uppdatering från TS, nämligen detta: " VIKTiG INFO FRÅN TS ! För ett par år sedan...
2
Svar
31
· Visningar
5 616
Senast: Elina8
·
Islandshäst Hej! Jag undrar om ni skulle kunna förklara lite mer exakt vad som innebär och menas med alla dessa grenar. Vad som är lätta klasser...
Svar
2
· Visningar
1 277
Senast: Freyr
·
Islandshäst Hilfe bitte! Jag läste svenska tillägget som finns på förbundets hemsida. Där hittade jag följande text: "17. Ovalbanegrenar: Öppna...
Svar
12
· Visningar
2 059
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp