Bukefalos 28 år!

Tar in hästarna tidigt!!!

Vanligtvis är våra hästar ute mellan 8 och 16 så här års men tack vare att vi har en liten hage och massa bråk med en ny ponny just nu så får de inte äta i hagen vilket gör att de går ut vid tio och in vid halv tre tiden. Nä det är inte så många timmar men de verkar nöjda och glada ändå. :p
 
Mina går ute från förmiddag till kväll. Släpper oftast inte ut på morgonen så här års, för jag rider dom på förmiddagen.

Jag tror att på dom flesta stall där hästarna inte får gå ut mer än ngn timme, är det för att dom inte har hagar till alla. Vilket ju iofs inte är någon ursäkt, men men......

Lyllos å kunna rida på morgonen!!!
Jag kommer inte hem förens fyra... då är de ganska mörkt när man rider iväg... Kramiz
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 175
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel
Dagbok Vår reducerade familj försöker hitta en vardag i det nya... Det går väl rätt bra ändå, efter omständigheterna. Men en sak har stressat...
Svar
9
· Visningar
1 850
Senast: Unafraid
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 087
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp