Tävlingsskjortor

Fiorano

Trådstartare
Jag söker med ljus och lykta efter en snygg ärmlös tävlingsskjorta i stretch. Har hittat en jättesnygg modell från Kingsland, men den finns bara i blått och rosa. Eftersom jag tävlar dressyr måste den vara vit, eller helst vanilj! Tror att HG har en i rätt modell, men hittar ingen bild på den. Sen är ju HG one-size, jag är en normal 36:a, hur sitter den då?

Snälla visa bilder på era snygga tävlingssjkortor i alla modeller, så att jag kan få lite inspiration!

Sv: Tävlingsskjortor

Men varför måste den vara vit? Använder du inte plastrong?

Jag älskar f.ö Pikeurs tävlingsskjortor men dom är det inte stretch i. Men min är rosarandig, men det syns ju inte när man har plastrongen.

Gå in o kolla på Equality Lines hemsida, finns bild på den ärmlösa tröjan. Bilden tror jag bara visar den randiga, men där finns även färgprover på de enfärgade.

Fick inte upp bilden i vettig storlek, men kunde se att det fanns massa snygga ränder ;)

Har faktsikt inte använt plastrong...:o Tänkte dock börja göra det och rida fram i linne de dagar då det är riktigt varmt!

Jag såg en på Strömsholm som var från Kyra K som var både snygg och verkade kanonskön. :d Hade jag haft pengar på mig så hade jag köpt den! Den var i funktionsmaterial och verkade bara toppen. Ska försöka hitta den nån annanstans nu när jag har pengar, men det är väl inte det lättaste.... Blir nog till att fråga nån affär om de kan ta hem den åt mig.

Jag är bara så besviken på kvalitén i min Kyraskjorta. En knapp gick av efter första gången jag använde den.... Dessutom är den sladdrig i passformen och varken kort eller lång så man kan varken ha den nerstoppad eller ovanför ridbyxorna utan att det ser helt B ut.

Jag har en HG, fast med korta armar (samma modell, bara armarna som skiljer), och den är helt underbar! Jag är också en 36:a, och den sitter super på mig!

Rekommenderas verkligen!

Diana

Kolla in denna KyraK tävlingstoppen. Kollade och kände på den idag, verkade urskön och supersnygg. 390:- för den ärmlösa modellen.

http://www.kyrakwardrobe.com/?id=2885&pid=2893

Var jätte snyggt broderi på ryggen också. Det är funktions material utom där "ringningen" för kavajen är, där ser det ju ut som en snygg skjorta. Jag ska inhandla en sådan.

Mark Todd och Treadstone har. Fast i ljusblå och rosa tror jag.
Det var det jag hittade i Roslagen när jag var där. Jättefina:d Tänkte nästan köpa den ljusblåa.

Liknande trådar

S
Ridning Hej! Jag har en foderhäst genom ridskolan som jag sköter om rider en dag i veckan.. Hon är en maxad D-ponny & väldigt grov.. Mörkbrun...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: SannasMichelle
·
Hästhantering Innan folk drar slutsatsen att det är jag som gör fel och inte min häst vill jag informera om följande. Jag köpte denna häst för 2 år... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
14 264
Senast: Jeronimo
·
Utrustning Måste fråga er vad nu tycker.. det var så att jag mådde lite dåligt och tröstshoppade för ett tag sedan, köpte då inför come backen på...
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: Iaraphel
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus... 2
Svar
29
· Visningar
4 908
Senast: Mitra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka