Bukefalos 28 år!

The hobbit [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: The hobbit [Ulvlek]

Habina gav grönt ljus för uppdatering utan att hon röstar, så jag kör på! Uppdatering inom kort :D
 
Sv: The hobbit [Ulvlek]

Alltså, en stor drake som blir käkad av några små ynkliga vättar? Och du kommer med krav!
 
Sv: The hobbit [Ulvlek]

:devil::devil:

Snäll som ett lamm!

wolf%20in%20Sheep's%20clothing.jpg
 
Sv: The hobbit [Ulvlek]

Alltså, en stor drake som blir käkad av några små ynkliga vättar? Och du kommer med krav!

Alltså. Som vanligt hände det ju bara för att jag är alldeles för generös i min uppfattning av mina medvarelser. Hade jag tillåtit mig att inse hur puckade/knäppa de var hade jag ju gjort vättegrill av dem på en gång! Jäkla vättar, vet inte ens vilken sida de spelar på....:cautious:
 
Sv: The hobbit [Ulvlek]

Fast med tanke på hur mycket det spökas i tråden just nu så känns det bestämt som vi närmar oss slutet...
 
Sv: The hobbit [Ulvlek]

Uppdatering!

Striden närmade sig. Vättarna vrålade stridsrop, likaså gjorde dvärgarna. De drog sina svärd och sprang med tunga steg rakt mot vättearmén! Ja, till och med den modige herr Bagger stred med sitt lilla svärd!

Striden pågick i tre timmar, sedan låg alla vättar döda. Dvärgarna lade om sina sår och pustade ut. Sedan tittade de på varandra och brast ut i ett lyckligt vrål, kramade varandra och sjöng glada sånger - deras hem var åter i deras händer! Äntligen har de fått tillbaka allt de stridit för! Deras äventyr är nu över!

Bilbo kramade om sina vänner och satte upp på sin ponny, det var dags för honom att ta sig hem igen. Med en del av skatten, väl förtjänad, förpackad i sadelväskorna red han iväg mot horisonten. Han hade ett leende på läpparna - han var en helt ny hobbit.

Habina var vätte!

Grattis goda!
 
Sv: The hobbit [Ulvlek]

Skyll inte på dem. Du är boknörd och borde veta hur vättar är.:D Förresten var det väl för trångt för dig i deras håla.
 
Sv: The hobbit [Ulvlek]

Woho! Det var väl för väl. :D

VET ni hur många gånger jag var på väg att dunka huvudet i väggen det sista?!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 297
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 582
Senast: Hedinn
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
13 687
Senast: LenaH
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
38 527
Senast: Artline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp