The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hejja goda!
Nu ska jag koncentrera mig på den här:
11117140_1434367863541364_1369034984_n.jpg

Jag tycker @LenaH s agerande nu på slutet är lite märkligt, inte att hon ändra fram och tillbaka men att hon verkarde så mån att göra vad Q ansåg bäst. Lena känns inte som en spelare som är för osäker för att fatta egna belut så det kändes väldigt märkligt.
Alldeles för dåligt med tid för att sätta mig in i leken igen, jag hade verkligen släppt den och först så gick jag ju snällt efter q för det var enklast, sen kom jag på att hon kanske var trollad och sen sa hon ju att hon inte var det... Gaah!

Jag tyckte ju cirkus var skum redan i förrgår men det här blev ju fånigt.

plockar fram en här:

DL 1
18:55 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever

20:44 Koppen röstar på EmmaN
20:48 Lobelia röstar på quarter4ever
20:50 Lilltess röstar på Koppen
20:57 Hjartagna röstar på Koppen
20:58 fio röstar på Klara
21:00 Klara röstar på Lobelia
21:03 cirkus röstar på Blacksmithfarm
21.05 bollen_ röstar på Koppen
21:13 LenaH röstar på Lilltess

21:19 quarter4ever röstar på Klara
21:19 glömmerallt röstar på cirkus
21:21 EmmaN röstar på Lobelia

21:27 quarter4ever ändrar röst till Koppen
21:29 Gabby_Ossi röstar på fio
21:30 Koppen ändrar röst till quarter4ever
21:30 quarter4ever ändrar röst till Klara
21:30 glömmerallt ändrar röst till quarter4ever

DL 2
10:20 quarter4ever röstar på Gabby_Ossi
10:40 Blacksmisthfarm röstar på Gabby_Ossi
11:41 bollen_ röstar på Gabby_Ossi
11:42 cirkus röstar på Gabby_Ossi
11:46 Lilltess röstar på Gabby_Ossi
12:42 glömmerallt röstar på Gabby_Ossi
14:25 fio röstar på Gabby_Ossi
18:21 EmmaN röstar på Gabby_Ossi
18:45 Mirtai röstar på Gabby_Ossi
19:53 LenaH röstar på Gabby_Ossi
20:40 Klara röstar på Gabby_Ossi
20:53 Lobelia röstar på Gabby_Ossi
21:28 Gabby_Ossi röstar på quarter4ever

DL 3
17:22 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
20:38 quarter4ever röstar på cirkus
20:52 EmmaN röstar på Klara

21:16 LenaH röstar på cirkus
21:18 Lobelia röstar på cirkus
21:19 Klara röstar på Blacksmithfarm

21:19 LenaH ändrar röst till Klara
21:23 Mirtai röstar på Klara
21:24 Hjartagna röstar på cirkus
21:27 LenaH ändrar röst till cirkus
21:30 cirkus röstar på Lobelia
21:30 glömmerallt röstar på Klara

Jag är ledsen @quarter4ever men i den här lynchen fattar jag verkligen inte hur du resonerade...
nåja jag nöjer mig med att jag bara hade en välgrundad känsla att gå på, den har inte blivit sänkt nu utan snarare stärkt!
Jättesynd att det gick ut över cirkus, men som jag sa innan det ger en del nycklar till det fortsatta spelet...

nåja jag nöjer mig med att jag bara hade en välgrundad känsla att gå på, den har inte blivit sänkt nu utan snarare stärkt!
Jättesynd att det gick ut över cirkus, men som jag sa innan det ger en del nycklar till det fortsatta spelet...

Ja, du säger det men kan du inte dela med dig så vi andra vet vilka nycklar du anser dig ha fått?

Men nej! Hade det inte varit dags för en ulv nu? Kan inte alls hålla med om att det var bra att bli av med en god. Kanske att rösterna och vad som hände inför röstningen kan tolkas om det är vad Q menar. Annars fattar jag noll?

Kan för övrigt signalera redan nu att det är tidsbrist för mig imorgon, kommer hem sent. Däremot är jag ledig i helgen så då hoppas jag att jag är kvar och kan analysera!

Edit: ändrade några felskrivningar

Fast är det inte bra om du redogör för de tankarna? Vem vet om du lever imorgon?

Alldeles för dåligt med tid för att sätta mig in i leken igen, jag hade verkligen släppt den och först så gick jag ju snällt efter q för det var enklast, sen kom jag på att hon kanske var trollad och sen sa hon ju att hon inte var det... Gaah!

Jag tyckte ju cirkus var skum redan i förrgår men det här blev ju fånigt.

Fast hon påpekade ju ungefär en trilljon(nåja:angel:) gånger att hon var osäker. Jag blir grymt skeptisk till både dig och @Hjartagna för att ni båda följer Q utan större eftertanke, har ni inte tid att alls sätta er in i leken så borde ni väl om ni är goda vara lite försiktiga med hur ni röstar?

(Sen tycker jag folk generellt att folk borde tänka igenom om de har tid att sätta sig in i leken innan de tar över en roll. det här är inget personligt mot er utan det har hänt ofta på senaste tiden tycker jag att folk tar över en roll och sen har noll koll när de röstar för att de inte "haft tid" eller liknande. Jag tycker det stör lekarna. Sen är jag givetvis glad att folk erbjuder sig att hoppa in men det är en annan sak.)

Vad är fånigt?

Fast @glömmerallt frågade vad du tyckte var skumt med cirkus.

Vad som var skumt med mig har vi väl redan konstaterat! :p
Haha... trött. Jag tyckte väl frågan var konstig.

Jag har skrivit ett mastodontinlägg om cirkus tidigare. GA får kolla det, mest är det den fixa idén om att man måste vara ond för att rösta på den skickliga spelaren Q men mycket småsaker här och där också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 841
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svullet ben
  • Dressyrsnack nummer 18