Att vela fram och tillbaks och fråga Q hur hon ska rösta.Vad var det du tyckte var så skumt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att vela fram och tillbaks och fråga Q hur hon ska rösta.Vad var det du tyckte var så skumt?
Alldeles för dåligt med tid för att sätta mig in i leken igen, jag hade verkligen släppt den och först så gick jag ju snällt efter q för det var enklast, sen kom jag på att hon kanske var trollad och sen sa hon ju att hon inte var det... Gaah!Jag tycker @LenaH s agerande nu på slutet är lite märkligt, inte att hon ändra fram och tillbaka men att hon verkarde så mån att göra vad Q ansåg bäst. Lena känns inte som en spelare som är för osäker för att fatta egna belut så det kändes väldigt märkligt.
Hejja goda!
Nu ska jag koncentrera mig på den här:
![]()
Hejja goda!
Nu ska jag koncentrera mig på den här:
![]()
Fast @glömmerallt frågade vad du tyckte var skumt med cirkus.Att vela fram och tillbaks och fråga Q hur hon ska rösta.
nåja jag nöjer mig med att jag bara hade en välgrundad känsla att gå på, den har inte blivit sänkt nu utan snarare stärkt!Jag är ledsen @quarter4ever men i den här lynchen fattar jag verkligen inte hur du resonerade...
nåja jag nöjer mig med att jag bara hade en välgrundad känsla att gå på, den har inte blivit sänkt nu utan snarare stärkt!
Jättesynd att det gick ut över cirkus, men som jag sa innan det ger en del nycklar till det fortsatta spelet...
Fast är det inte bra om du redogör för de tankarna? Vem vet om du lever imorgon?nåja jag nöjer mig med att jag bara hade en välgrundad känsla att gå på, den har inte blivit sänkt nu utan snarare stärkt!
Jättesynd att det gick ut över cirkus, men som jag sa innan det ger en del nycklar till det fortsatta spelet...
jag riktar blickarna dit de skaNej, @quarter4ever - jag vill nog gärna ha en förklaring till vilka nycklar som ska låsa upp vilka dörrar? Vart skulle du rikta blickarna sa du?
Du är ny, du blir kvar till the bitter end!Kan för övrigt signalera redan nu att det är tidsbrist för mig imorgon, kommer hem sent. Däremot är jag ledig i helgen så då hoppas jag att jag är kvar och kan analysera!
Alldeles för dåligt med tid för att sätta mig in i leken igen, jag hade verkligen släppt den och först så gick jag ju snällt efter q för det var enklast, sen kom jag på att hon kanske var trollad och sen sa hon ju att hon inte var det... Gaah!
Jag tyckte ju cirkus var skum redan i förrgår men det här blev ju fånigt.
Haha... trött. Jag tyckte väl frågan var konstig.Fast @glömmerallt frågade vad du tyckte var skumt med cirkus.
Vad som var skumt med mig har vi väl redan konstaterat!![]()
alltså om jag inte lever imorgon så har någon inte fattat sin arbetsbeskrivning?Fast är det inte bra om du redogör för de tankarna? Vem vet om du lever imorgon?
Att vela fram och tillbaks och fråga Q hur hon ska rösta.