The propps!!

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Minan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 162
  • Visningar Visningar 11 545
Sv: The propps!!

aha okej vad bra!! är inte så insatt.. står det på dom som är lättklass och träningstävlingar då? eller hur ser man vilka som är det?:confused:

Dom brukar t.ex heta Stormur vår lätt eller sånt liknande du kan ju även kolla på grenarna vilka grenar det är är det t.ex V5,T8,T6 ,T7 och F3 är det lätta grenar.

Kan inte riktigt bestämma mig... Ska jag tävla Nationell på Wången eller Regional på Forsen? Vad säger alla, var ska ni som ska vara med på någon av dem????????

Jag var i samma funderingar som du .. Den ena, eller den andra.

Sen bestämde jag mig dock för att låta Ási slippa tävlingsbanan i vår så om jag åker på någon av dom så blir det forsens regionala men mest troligt åker jag ner till Sthlm och tävlar lättklass ...

Forsen ligger ca 6 timmar närmare, men jag vet inte riktigt... Det skulle ju va kul med Nationell ...

De som är bestämda är Edda & Forsens April tävling och Nationell på Sundbyholm. Antagligen också SM :)

Då kommer vi ses på forsen i april !

Vad har du för häst ?

KL.
Jag kommer inte åka på dom som jag tidigare skrivit utan har kommit upp med en ny planering då Ási slipper mig i vår.
Kommer lägga ner med energi på Erro och Dalla istället, så något SM blir det nog inte för min del i år.

Min Nonni från Blåland blir det på Forsen :) Antagligen blir det ingen mer häst då men det får vi se :)

Regionala tänkte jag åka på. En stallkompis till mig var på forsen i somras på ridläger, och det var tydligen jättefint där, så det ska bli spännande :laugh:

/Anna

Jag vet inte riktigt ännu om jag åker på den regionala, det är ju nationell på Wången samtidigt.. Kommer ju till Forsen några gånger ändå så :) Ja det är jätte fint där det kan jag hålle med om :)

har inte bestämt exakt vilka tävlingar det blir, blir rätt många om jag ska åka på alla (som jag brukar göra för det brukar inte vara så många)
men dessa har jag att välja mellan nu på våren:

14-15 mars (om det blir nåt, proppen e ju inte ute än)
10/4 påsktölt Kongur (ej oficiell, ska vara med o arrangera samt rida en klass själv som träning bara)
25/4 vaengur vår, Sävebanan
2/5 Djarfur Open
10/5 Sigur Km (osäkert om jag åker dit)
16/5 Kappi tölt, Sävebanan
17/5 Stigandi Open (vet inte heller här vilken jag ska välja, kappi har bara töltklasser....)
29-31/5 VSM Sävebanan
12-14/6 Landi/Sigur regional? Sävebanan

Jag kommer till både April tävlingen och Regionala. Men April tävlingen räknas ju inte som kval, det är ju finaler?

Liknande trådar

Småbarn Vi går igenom en tuff period just nu. Dottern får sammanbrott som byter av varandra, och sonen hakar på. Det är starka viljor... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 115
Hemmet Jag vill renovera köket och toaletten i min stuga. Men jag vet inte hur jag går tillväga för att börja planera. Jag vill inte bara byta...
Svar
18
· Visningar
646
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
544
Senast: Cattis_E
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
2 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka