Enya
Trådstartare
Om inte jag minns fel är det flera stycken här som såg den serien för några säsonger sedan? Nå, är ni kvar i serien? Jag är! Så klart
Jag har dessutom värvat en av mina vänner att titta. Hon började för bara några veckor sedan och börjar i morgon på tredje säsongen. Den går på kanal 9 nu, om någon är nyfiken.
Vad tycker ni då? Säsong 2 var rätt långdryg i början, jag tror inte jag är ensam om den åsikten.. Säsong 3 var spännande, men säsong 4 tycker inte riktig jag är sådär superbra egentligen. Tillräckligt bra för att se så klart, men den känns inte riktigt vettig, om man kan säga så om en tv-serie om döda människor
Å andra sidan är det något som drar då jag egentligen inte alls gillar zombieserier, det är inte min grej alls att titta på en massa äckliga, vidriga döingar som studsar fram mitt i allt när man minst (nåja) anar det.
Men jag tycker ändå mitt i allt att de är lite korkade, jag har många bra lösningar för dem.
Varför lyssnar de inte på mig?!
Vad tycker ni då? Säsong 2 var rätt långdryg i början, jag tror inte jag är ensam om den åsikten.. Säsong 3 var spännande, men säsong 4 tycker inte riktig jag är sådär superbra egentligen. Tillräckligt bra för att se så klart, men den känns inte riktigt vettig, om man kan säga så om en tv-serie om döda människor
Men jag tycker ändå mitt i allt att de är lite korkade, jag har många bra lösningar för dem.
Varför lyssnar de inte på mig?!