Bukefalos 28 år!

The Wee Free Men (Ulvlek)

Ja det gäller väl att goda samlar rösterna nu... fan, fan.

Jag känner väl oxå att det är mest Artline som känns mest ond , tycker oxå hon spelar precis som när hon är ond avvaktande och svävande, Iallafall så behöver jag få reda på hennes roll för att placera andra så ..

fiol röstar på Artline

Fiol? :rofl:
 
jag tror att lyan kör all in nu, goda måste samla sig

cirkus ändrar sin röst till Artline

som är min runner-up till Snurrfian
 
Röstlista DL3 kl 21.30

12.42 Idahoe röstar på Artline
17.33 qitis röstar på Mirtai
21.13 snurrfian röstar på Idahoe
21.17 LenaH röstar på Artline
21.26 cirkus röstar på Snurrfian
21.26 Mirtai röstar på Idahoe
21.27 fiol röstar på Artline
21.29 Artline röstar på Mirtai
21.30 cirkus ändrar sin röst till Artline

Artline 4
Mirtai 2
Idahoe 2
 
Okej jag hängde inte riktigt med här, familjen kom hem och jag ville höra hur de hade haft det. Men okej Artline var ond, som jag även har haft mina funderingar på. Men här blir jag fundersam:

jag tror att lyan kör all in nu, goda måste samla sig

cirkus ändrar sin röst till Artline

som är min runner-up till Snurrfian
Mot vem körde lyan all in på? Att Mirtai röstade på Idahoe som andra röst? Eller är det cirkus som sitter i lyan och ser chansen att få ett alibi genom att peka ut Artline och skynda på drevet dit?
 
Okej jag hängde inte riktigt med här, familjen kom hem och jag ville höra hur de hade haft det. Men okej Artline var ond, som jag även har haft mina funderingar på. Men här blir jag fundersam:


Mot vem körde lyan all in på? Att Mirtai röstade på Idahoe som andra röst? Eller är det cirkus som sitter i lyan och ser chansen att få ett alibi genom att peka ut Artline och skynda på drevet dit?

Jag tror att det är du och Mirtai som är kvar i lyan och att ni hoppades på fler röster på Ida men att Art la inte sin röst där för då hade ni röjt er helt. Tror jag.
 
Jag tror att det är du och Mirtai som är kvar i lyan och att ni hoppades på fler röster på Ida men att Art la inte sin röst där för då hade ni röjt er helt. Tror jag.
Det tror du jag, men jag börjar nog allt mer tro på att det kanske är du som sitter i lyan med Artline och skaffade dig ett jäkligt fint alibi, och tjatet om att du aldrig skulle ha käkat bollen skulle också kunna vara ett försök att skaffa dig ett alibi.
 
Jag hade inte en chans att hinna leka igår kväll, och kom hem vid midnatt, så nu ska jag läsa ikapp. Kan ju börja med att konstatera att jag visst valde rätt att rösta på igår, det känns ju alltid bra :)
Återkommer när jag är ikapp!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 529
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 887
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 413
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 274
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp