The Wee Free Men (Ulvlek)

Tror ändå Snurrfian är den sista ulven. Varför skulle hon rösta helt konstigt som god och inte följa strömmen?
Skulle det inte vara hon så vette fan... Q känns ändå god och LenaH oxå. Jag kanske litar mer på q som god ändå om jag måste välja 🤔
 
En Drome är en grå massa som kanske inte ser så farlig ut, men som om du inte passar dig fångar dig i en dröm där den tittar på dig leva och äta låtsasmat tills du svälter ihjäl och den kan äta upp dig. Vill man ta sig loss från drömmen får man antingen hitta dom i drömmen och besegra dom där, eller ha nån annan som halshugger dom utanför. Som tur är känner Nac Mac Feegles till dessa varelser sen innan och kan hjälpa alla ut.

Mirtai var vidundert Drome (ulv)


NattDL 21.00 om alla val kommit in tills dess.
 
NattDL framskjuten till 21.30 (eller när jag har alla val) i väntan på val, har jag inte fått in alla val tills dess så kanske den får flyttas till imorgon.
 
Detta var första natten sedan Tiffany och hennes kompanjoner kom in i drömvärlden som de fick en lugn natt. Vilan var välbehövlig.

Vill ni ha en röstning till ikväll, eller vänta tills imorgon?
 
LenaH röstar på Snurrfian helt enkelt för att jag glömde göra det dl1.
DET om något visar ju på ringrostighet! :D
 
@Snurrfian hur tänkte du där med din röst på LenaH vill jag gärna veta?
Jag känner mig total förvirrad, jag har lenah och Idahoe som möjliga onda, möjligtvis även qitis, men Lenahs envisa röstningar på artline gör ändå att jag tror att hon försöker skapa sig ett alibi och vi övrigt glida under radarn. Så snurrfian röstar på lenah för inget har förändrats sen förra lynchen.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 956
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 369
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 855
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 880
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp