Thermo Master Exclusive

J

jojjo_blondin

Ska köpa det nu i veckan, TROR jag..

Någon som har detta täcke? vad tycker ni om det? hur funkar bogspännerna, kryssgjordarna?.. och hur bra är halstäcket? nöter det mycket på manen?

hur kallt ska det vara på natten när man lägger på det?
 
glömde skriva om det var lätt att hantera/få bort smuts på?
 
Min kompis har detta täcke och hon är nöjd. Glöm inte att fälla ner halstäcket så fort hon är inne då detta hämmar växten på manen ngt fruktansvärt. Hoppas du blir nöjd med täcket :rofl:
 
japp d kommer ju att dröja ett tag innan hon får ha på sej det börjar nog utan halstäcke och sätter på det när det blir riktigt kallt här (december/januari)
 
JAg gillar täcket massor, spännena r mkt bra. Men jag gillar inte fodret, allt hår fastnar.
//A
 
okejjs. men min häst kommer vara rakad så då kanske det inte blir så mkt hår..?
 
JAg har en långhårig utehäst. Mkt möjligt att du inte få rproblem!
 
japp får hoppas d..=D vet inte riktigt än hu vi ska raka henne. ..
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
820
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har för mig att det är flera här som har ulltäcken till sina hundar och vill höra mig för hur ni tycker dom är. Jag funderar på att...
Svar
10
· Visningar
1 487
Senast: Pilot
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
765
Senast: Squie
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp