Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte mig in i situationen där jag som man får blickar och tutningar av unga snygga tjejer såklart. Kanske skulle ha varit tydligare...
Jag gjorde bara en jämförelse. Med att tights är mer accepterat på kvinnor.Det kan ha börjat med att någon drog in sina åsikter om tights på personer som inte är män i en tråd som inte handlade om kvinnors kroppar? Bara en gissning...
Du gafflar om funktionalitet -> Man förklarar att det inte funkar att ha de kläderna -> Du förstår inte -> Man utvecklar -> Du förstår inte -> Man utvecklar -> Voilà, vi har spunnit in på sidospår.I get it.
Det är inte lätt att vara kvinna och känna sig otrygg för att män kan ta sig friheter som inte är välkomna och det är svårt att försvara sig mot.
Men vad har det med ämnet "tights på killar" att göra ?
Jag gjorde bara en jämförelse. Med att tights är mer accepterat på kvinnor.
Fast det är ju bullshit.Jag gjorde bara en jämförelse. Med att tights är mer accepterat på kvinnor.
Tror du att vi bara får ta sån här skit från män vi finner attraktiva?Tänkte mig in i situationen där jag som man får blickar och tutningar av unga snygga tjejer såklart. Kanske skulle ha varit tydligare...
Nej, men det hade inte påverkat mitt klädval när jag ska ut och springa iaf.Om du istället tänker dig att du får blickar, snuskiga förslag, tutningar etc av kvinnor gamla nog att vara din mamma, lite allmänt sluskiga och överviktiga.. Hade det varit lika nice?