B
**BORTTAGEN**
Jag skulle vilja ha tipps på bra ställen att skicka min isis till för töltsättning? Pris?
MVH
MVH
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir snedvridet om man rekommenderar vissa namngivna personer som tränare. Jag skulle kunna skriva långa listor på tränare som jag tycker är bra, men då så kan jag ge mig på att jag skulle glömma någon och att just den eller dess lärjungar skulla bli sura. Så därför tycker jag att vi följer forumets regler och INTE namnger tränare och så tycker jag att vi låter bli att svära på forumet.Därför tycker jag att det kan vara ok att ge namn på tränare som man tycker är bra, för att tipsa av ren välvilja. Även om vi nu inte ska diskutera namngivna personer här i forumet.
Det står vem som helst fritt att anordna en workshop eller Cliniq med deltagare från Bukefalos. Och sedan att skriva om den här på forumet. Det är som när vi skriver om andra Bukefalosträffar som vi haft, men på just denna träff så var temat "sits och kommunikation" och då passade det att diskutera den här.Håller helt med Anette, Tråden om cliniqen har varit mycket spännande att följa. Men den oxå varit lite som en beundrar följetång.
Det är just mängden som är problemet. Vilka skall vi nämna och vilka skall vi inte nämna? Skall vi alla här skriva en egen "10 i topp lista"?Personligen tycker jag att det finns massor av duktiga ryttare och man blir aldrig fullärd samt varje häst lär en något nytt.
Nej visserligen inte. Men om jag skulle skriva en lista på de som jag respekterar som ryttare och tränare, så skulle du inte orka läsa den listan p.g.a. dess storlek.Men att respektera och idolisera är väl inte samma sak?