Tillverka smycken

Hoppla, plötsligt kom tomten (aka Fedex) med ett litet paket pärlor 😁

img_20210527_142140-jpg.70321
 
WOW!!! :love: Kan bara tänka mig hur bra det måste kännas när någon frågar vart du köpt dina fina smycken och du kan säga att du gjort dem själv! :D Så vackert!
Oj, tack så hemskt mycket för alla fina ord! 😍 Jag tycker att det är så kul att kunna visa att 'handgjorda smycken' inte bara är enkla pärlarmband eller lyckoänglar som marknaden för egengjorda alster svämmar över av 😅
 
Oj, tack så hemskt mycket för alla fina ord! 😍 Jag tycker att det är så kul att kunna visa att 'handgjorda smycken' inte bara är enkla pärlarmband eller lyckoänglar som marknaden för egengjorda alster svämmar över av 😅
Ja, det är väldigt kul att se! Jag är jätteglad att du visar upp dina konstverk! ^^
 
Jag är ingen fantast av stora halsband till mig själv, är inte min stil då det inte passar min klädstil - men jösses så fina dessa är! Ska jag typ gå på bal på slottet så vet jag vem jag ska kontakta 🤩 Jag älskar färgkombinationen här!
Åh, tack så mycket 😍 Ja det är väl inte vardagshalsband för gemene man men jag har ju så svårt för diskreta smycken en, jag tycker att smycken ska synas rejält 😁
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp