Tillverka smycken

Okej, första leveransen. Tråkiga men nödvändiga saker som trådavklippare och ringar 😅

IMG_20210521_162209_edit_106800582734744.jpg
 
Andra leveransen, glaspärlor från StreBelle 😍

StreBelle är en något billigare variant av Swarovski men ändå med superkvalitet. De är dyra jämfört med många andra glaspärletillverkare men deras grejer har en helt fantastisk lyster och glans så jag tycker att det är värt det 😅

Här har vi några tusen i ordervärde 💸😬

IMG_20210521_170217_edit_108510652571983.jpg
 
Jag har redan börjat på nästa projekt 😅

Det har varit en riktigt dålig helg rent pärlmässigt. Stenarna jag försökte rama in med pärlor var betydligt svårare än jag trodde så efter ett otal försök, flera nålar som bröts och flera meter tråd som jag bara fick klippa sänder gav jag upp för tillfället och började på ett nytt halsband istället.

Jag tror att det här kan bli fint!

IMG_20210523_170922.jpg
 
Jag vågar knappt skriva i den här tråden längre (😅) men nu fick jag meddelande att ytterligare ett kilo pärlor väntar på mig på posten. Och en till smyckebok!

Och dessutom fick jag sms från Fedex att jag har en förväntad leverans på torsdag. Och en avisering från Adlibris att några av mina beställda böcker är på väg. Och ett meddelande från Tullverket att jag måste betala importmoms för att få ut några paket till.


Jag har verkligen gått all in på sistone :laugh:
 
Jag vågar knappt skriva i den här tråden längre (😅) men nu fick jag meddelande att ytterligare ett kilo pärlor väntar på mig på posten. Och en till smyckebok!

Och dessutom fick jag sms från Fedex att jag har en förväntad leverans på torsdag. Och en avisering från Adlibris att några av mina beställda böcker är på väg. Och ett meddelande från Tullverket att jag måste betala importmoms för att få ut några paket till.


Jag har verkligen gått all in på sistone :laugh:
Bilder på allt sen!! :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp