Bukefalos 28 år!

Tips på 30-årspresent åt bästis

Något som påminner om er vänskap kanske? När min bästa vän fyllde 25 så beställde jag ett flak på systembolaget med en öl som inte är vanlig i Sverige. Den är däremot vanlig i Spanien, den ölen drack vi hela tiden när vi var där som volontärer. Det va också där vi blev vänner för livet. Så ölen representerar vår vänskap typ :angel::D.

Ni kanske också har någon sån grej som inte är så dyr men betyder mycket? :)
 
Alla förslag låter ju superbra.
Finns det något hon tycker är jättetråkigt som ni kan göra tillsammans? Städa ut någon garderob, tvätta/städa/byta vindrutetorkare på bilen, sortera ut kläder och lägga ut till försäljning t ex. Jag skulle bli själaglad över att få hjälp med något sådant som man drar sig för att göra.
Skulle det kunna vara något för ett av presentkorten?

Tyvärr älskar hon det och är prydligheten själv. :/ Säljer en bok när hon läst den, slänger kläder när de blir slitna. Inte ett dammkorn på hyllorna. :/ Annars hade det varit toppen! Jag gillar att greja med sådant.
 
Är du händig/pysslig kan ett personligt smycke/tavla vara något också. :)

Tyvärr ligger min händighet på nivån av en sköldpaddas :( Skriver dikter ibland men tänkte dikta ett brev i paketet. Däremot har jag beställt något jag kallar för "fula vänboken":D Förr tog vi alltid KNASIGA och TOKIGA (med betoning på orden) bilder. Häromveckan gav hon mig alla sina exemplar för hon är i en någon fas i livet "där allt ska va som för alla andra och det ska vara fint, vi var så barnsliga förr så detta vill jag inte ha"... Så jag skannade in bilderna i datorn och beställde en fotobok med hårda pärmar i vilken alla fula bilder finns med citat till!:bump: Hon ska inte glömma att hon en gång i tiden tyckte att de bilderna var bäst, för de speglar verkligheten och hur vi verkligen är!:banana:

Gör eget godis, salsa eller liknade och stoppa i en fin burk. Väldigt uppkattat hos mig.

Min kompis äter inget godis, onyttigt, nötter, bakverk eller liknande tyvärr. :(

Något som påminner om er vänskap kanske? När min bästa vän fyllde 25 så beställde jag ett flak på systembolaget med en öl som inte är vanlig i Sverige. Den är däremot vanlig i Spanien, den ölen drack vi hela tiden när vi var där som volontärer. Det va också där vi blev vänner för livet. Så ölen representerar vår vänskap typ :angel::D.

Ni kanske också har någon sån grej som inte är så dyr men betyder mycket? :)

Det ovan om fotoboken är ju lite personlig med bilderna som betyder mycket (vilket hon har glömt nu men som jag vet att hon egentligen tycker om). Tänkte lägga i kaffepaket i lådan som hon älskar. Ska fundera vad jag mer kan ge...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 765
Senast: Rie
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 049
Senast: MayGrace
·
Relationer Min sambo fyller 30 år om ungefär en månad. Jag skulle helst vilja ge honom en heldag bestående av olika "aktiviteter" men jag vet...
2
Svar
21
· Visningar
4 007
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 155
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp