Tips på ställbar sele till valp?

Tilma

Trådstartare
En schäfervalp på 8 veckor växer ju i en rasande takt och är på jakt efter en sele som är hyffsat ställbar. Har kollat runt en hel del men det finns för många att välja på helt enkelt så tar gärna emot lite rekommendationer 🤗
 
En schäfervalp på 8 veckor växer ju i en rasande takt och är på jakt efter en sele som är hyffsat ställbar. Har kollat runt en hel del men det finns för många att välja på helt enkelt så tar gärna emot lite rekommendationer 🤗
Jag gillade Hunter, den fungerade länge för Ville!
 
Jag skulle titta på en sån här, finns billigt på Dogmania i många färger:
1430.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 739
Senast: anna_panna
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 606
Senast: tanten
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 204
Senast: iNTOHiMO
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 821
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp