Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Obegripligt nog inget ligg för kocken trots kulinariska stordåd. Den lämpligaste kandidaten för detta hade jobbat hela dagen och höll sig knappt vaken tills gästerna hade gått.)
Ibland tänker jag att vi borde ha mattrådsträffar för att provsmaka varandras största succéer.
Vad mysigt det låter @Miran ! Min mamma kommer hit om ett par veckor och jag ser så mycket fram emot lite kvalitetshäng och middagar med henne.
Har fått dille på färdigsoppor. Keldas Milda tomatsoppa, Sparrissoppa och Toscansk tomatsoppa.
Kör någon form av detox (?) med övervägande flytande föda och kaffe i mängder.![]()
DUMPA!Och misslyckat ris. Partners fel, tydligen vet inte människan hur man lagar basmatiris på persiskt vis!!!
Hen såg ut att vara lite orolig för just det.DUMPA!
Hen såg ut att vara lite orolig för just det.
Jamen misslyckat basmatiris!Brutalt.
Jamen misslyckat basmatiris!
Ja det var himla mysigt. Alltså, det är så fantastiskt att ens ungar har växt upp till kloka, roliga vuxna som man kan vara kompis med.Alla sönerna har dessutom utvecklat matexperimentlusta vilket var rätt otippat, åtminstone hos två av dem. Den tredje är mer avancerad än vad jag är. Himla kul. Just nu håller han på prova sig fram till sin egen curry som han ska ha för att optimera sina indiska vegetariska rätter. Och vi har surdegsbakarutmaningar. Bara en sån sak.
![]()
Jag tycker rent allmänt att det daltas för mycket med män i samhället!Have mercy!
Jag tycker rent allmänt att det daltas för mycket med män i samhället!
Det är lite tradigt, men magen brukar bli glad!Lät väl så där ...![]()