Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Soppa tänker jag direkt men det kanske går in i grytkategorin? Du kan ju även blanda ut färs med linserHoppas det är okej att jag hoppar in med en fråga! Jag har nästan ett halvt kilo torkade röda linser, och ett kilo blandade torra linser. Försöker hitta något att göra med dem som inte är gryta. Någon som har tips?
Tyvärr ja. Det finns tusen recept som är typ lök, linser och krossade tomater + kryddor. Men vill ha något som inte är blött, haha :PSoppa tänker jag direkt men det kanske går in i grytkategorin? Du kan ju även blanda ut färs med linser
Hoppas det är okej att jag hoppar in med en fråga! Jag har nästan ett halvt kilo torkade röda linser, och ett kilo blandade torra linser. Försöker hitta något att göra med dem som inte är gryta. Någon som har tips?
FörstårTyvärr ja. Det finns tusen recept som är typ lök, linser och krossade tomater + kryddor. Men vill ha något som inte är blött, haha :P