Bukefalos 28 år!

Tjäna extra pengar

Hyr ut husvagns/husbilplats. Dom behöver inte stå under tak. Vi gav 3000 om året, ute, i och för sig låst och inhägnat, fick komma och gå som vi ville. Fanns ett 30-tal ekipage som stog där ute i alla väder. Det är nog inte försent att annonsera nu, men du får nog göra det nu.
 
Jag har flera gånger tänkt att jag ska åka upp till Stockholm med bilen full av saker som verkar vara helt galet dyra i Stockholm. Tex ramslök såg jag kostade 1000:-/kg på någon saluhall. Det går jag ut och plockar gratis i skogen. Jag behöver inte ens åka någonstans.

Kirskål kostade 600:-/kg visst. Helt sjukt! Det ger jag till mina kaniner i kilovis varje dag på våren. Jag har tack och lov ingen kirskål, men grannen har så orkar jag gå ner dit så kan jag lätt plocka 20 kg på en timme eller så.
KIRSKÅL?!? Är det sant? Jag för ett bittert krig mot kirskålen i vår trädgård varje sommar och jag förlorar stort varje år. 🤣
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 965
Senast: Fazeem
·
Juridik & Ekonomi hej! jag är en tjej på 15 år som vill tjäna pengar men vet inte riktigt hur? har ni några tips? :D
Svar
18
· Visningar
1 025
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb En av grannarna ska ta studenten. Hon kom över och bjöd in oss. Det var trevligt. Vi snackade lite om just att ta studenten. Ska det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
2 757
Senast: Halcyon
·
  • Artikel
Dagbok Jag undrar om jag kan ha fått GAD. Oroar mig ständigt för min ekonomi och hur jag ska kunna få ett okej liv som pensionär. Tanken på hur...
20 21 22
Svar
439
· Visningar
12 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp