Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min våg har fått spatt igen, eller något. Den står envist kvar på samma siffra (jag är mycket noga med att stå på samma ställen) trots att jag de senaste dagarna har moffat sorbet (yeah extrapris på Triumf sorbet en av mina verkliga laster) plus då det vanliga, äpplen och babyplommontomater. Iofs har sorbet inte så mycket kalorier jmf med tex revbensspjäll. Sista idag, praise allah. Börjar bli lite trött på det nu. Ska försöka göra ett ryck och komma ner på ny förstasiffra, just nu står jag .8 över vilket är extremt irriterande.
Som alltid är det mängden som är problemet, inte dieten i sig. Skulle jag lyckas äta allt i mindre mängder så skulle det inte vara några problem och mitt blodsocker skulle också hålla sig bättre på plats. Det går upp rejält av äpplen, iaf som jag konsumerar dem.
Min våg har fått spatt igen, eller något. Den står envist kvar på samma siffra (jag är mycket noga med att stå på samma ställen) trots att jag de senaste dagarna har moffat sorbet (yeah extrapris på Triumf sorbet en av mina verkliga laster) plus då det vanliga, äpplen och babyplommontomater. Iofs har sorbet inte så mycket kalorier jmf med tex revbensspjäll. Sista idag, praise allah. Börjar bli lite trött på det nu. Ska försöka göra ett ryck och komma ner på ny förstasiffra, just nu står jag .8 över vilket är extremt irriterande.
Som alltid är det mängden som är problemet, inte dieten i sig. Skulle jag lyckas äta allt i mindre mängder så skulle det inte vara några problem och mitt blodsocker skulle också hålla sig bättre på plats. Det går upp rejält av äpplen, iaf som jag konsumerar dem.
Kör morötter istället? Något mindre kul? Jag äter morötter när suget kommer. Och jobbar på att man inte måste äta något hela tiden. En kopp te är också bra.
Jag tycker sällan att vågen reagerar så direkt på det jag ätit iallafall, möjligtvis om jag ätit något som gör att jag samlat på mig mycket vätska. Men det händer att jag har min lägsta vikt för veckan på måndagen, trots att det är helgen jag (enligt plan) äter mer kalorier i form av tex godisMin våg har fått spatt igen, eller något. Den står envist kvar på samma siffra (jag är mycket noga med att stå på samma ställen) trots att jag de senaste dagarna har moffat sorbet (yeah extrapris på Triumf sorbet en av mina verkliga laster) plus då det vanliga, äpplen och babyplommontomater. Iofs har sorbet inte så mycket kalorier jmf med tex revbensspjäll. Sista idag, praise allah. Börjar bli lite trött på det nu. Ska försöka göra ett ryck och komma ner på ny förstasiffra, just nu står jag .8 över vilket är extremt irriterande.
Jag gillar inte Eatits program. Tycker inte jag får någon som helst återkoppling, bara de vanliga flosklerna om kalori in vs ut.Jag har börjat ta foto på allt jag stoppar i mig enligt Eatit's program. Det är både motiverande och stressande.
Jag ska äta som vanligt en vecka, och sedan ska vi prata om mina vanor. Kan inte låta bli att oroa mig för vad dietisten tycker vi ska stryka från min kost. Älskar t.ex. frukt och diverse mejeriprodukter, använder det dagligen till allt möjligt. Keso och yoghurt har varit min räddning sedan jag slutade köpa / äta en massa kakor som kvällsmål.
Jag vägde mig idag, också som en del av programmet. Väger mindre än för två veckor sedan. Yay.
Vad tråkigt! Jag läste om din kassa dietist, det går inte att byta?Jag gillar inte Eatits program. Tycker inte jag får någon som helst återkoppling, bara de vanliga flosklerna om kalori in vs ut.
Med risk för att låta som att jag mansplainar (förlåt) men har du på att du ska äta upp det du rört dig med? Om jag har på att jag ska äta upp det jag tränat och har kopplat stegräknaren så ska jag äta enorma mängder så har stängt av detJag förstår mig inte på Lifesum. där står antal kalorier jag ska äta men jag kommer aldrig upp till det. skulle jag lägga till mer mat skulle jag inte ens gå ner i vikt ens så jag begriper mig inte på den alls hur den räknar.
Hur menar du?Med risk för att låta som att jag mansplainar (förlåt) men har du på att du ska äta upp det du rört dig med? Om jag har på att jag ska äta upp det jag tränat och har kopplat stegräknaren så ska jag äta enorma mängder så har stängt av det
Man kan ändra inställningar så att man antingen äter ett fixt antal kalorier per dag baserat på vikt och aktivitetsnivå man själv anger eller att man lägger in träning manuellt och kopplar till stegräknaren i telefonen, då börjar man på ett minimiantal kalorier och sen när man bränt kalorier så säger Lifesum ät mer ungefärHur menar du?
Nu har jag inte kollat på evigheter och inte sedan jag gick ner en del i vikt så den är inte uppdaterad med nya vikten nu men med tidigare vikt skulle jag äta ca 1600 kalorier.