Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
B12 och biotin/keratin finns att köpa som tillskott för just hårt. Mitt hår och naglar växte kopiöst när jag efter att ha brist på B12 tillsatte igen och i skrivande stund inser jag själv att det är precis vad jag behöver fixa till mig själv ocksåJag har tappat ganska mycket hårInte kopplat det innan men antar att det är viktnedgången efter en del googlande. Och såklart, om kroppen inte får underhållsbehov så prioriteras väl inte hårsäckarna. Sjukt jobbigt dock, jag älskar verkligen att ha långt hår…
Om inte annat är det något jag ska testa påNågot sådant här då?
20-Minute Seated Workout: Cardio + Core
Kul! Ja, jag kör alltid youtube-gympa. Billigt och praktisktOm inte annat är det något jag ska testa på![]()
Mitt har ju börjat växa ut igen så har väldigt gulligt bäbisfjun, speciellt i hårfästet fram där det ju syns mestJag har tappat ganska mycket hårInte kopplat det innan men antar att det är viktnedgången efter en del googlande. Och såklart, om kroppen inte får underhållsbehov så prioriteras väl inte hårsäckarna. Sjukt jobbigt dock, jag älskar verkligen att ha långt hår…
Är ungefär vad jag redan gör.Något sådant här då?
20-Minute Seated Workout: Cardio + Core
Det är ju jättebra.Är ungefär vad jag redan gör.
B12 och biotin/keratin finns att köpa som tillskott för just hårt. Mitt hår och naglar växte kopiöst när jag efter att ha brist på B12 tillsatte igen och i skrivande stund inser jag själv att det är precis vad jag behöver fixa till mig själv också![]()
Tack för tipsen!Mitt har ju börjat växa ut igen så har väldigt gulligt bäbisfjun, speciellt i hårfästet fram där det ju syns mest
Jag vill inte heller klippa av mitt hår för det kommer krulla sig så förbaskat.
Använder det här och jag tycker det stannat av men kan ju också vara att jag ligger i rätt fas av hårcykeln
Visa bifogad fil 181019
När jag kommer ihåg tar jag Vita yummy Hari&Nail som tillskott.
Ja men jag tycker inte det ger något att tala om.Det är ju jättebra.
Det är tiden. Hur löser jag det med en tvååring hemma? Han kan ju inte gärna följa med..
Tja, jag måste ju röra på mig. Om inte annat i transportsyfte. Det går inte vila bort heller, så jag kör väl på. Mest för att ingen ska kunna säga att jag är fet och lat..Förstår! Ta det lugnt med benet så det inte förvärras, det är väl ändå viktigast.
Tja, jag måste ju röra på mig. Om inte annat i transportsyfte. Det går inte vila bort heller, så jag kör väl på. Mest för att ingen ska kunna säga att jag är fet och lat..
Jag har varit och de säger bara simning. Vilken inte går att göra regelbundet som sagt.Har du varit hos sjukgymnast? De kanske har bra tips på pulshöjande som är bra för dina skador
Jag har varit och de säger bara simning. Vilken inte går att göra regelbundet som sagt.
Ännu svårare att få till.Vattengympa? Men det löser inte problemet med lilleman
Vad synd. Jag tycker att mina korta gympaprogram hjälper jättemycket. Jag känner mig piggare, smidigare, osv. Trist att de inte har samma effekt för dig!Ja men jag tycker inte det ger något att tala om.
Ja jag upplever snarare motsatsen, ju mer jag rör på mig ju tröttare blir jagVad synd. Jag tycker att mina korta gympaprogram hjälper jättemycket. Jag känner mig piggare, smidigare, osv. Trist att de inte har samma effekt för dig!