Här blir det att bli lite strikt igen, upp dryga kilot iaf sista veckorna. Eller, vågen visade 1kg upp från igår, vilket jag tar med flera nypor salt, men ser på måtten oxå att jag gått upp lite. Och även om större delen verkat hamnat i bysten så är även magen drabbad

Gav blod förrförra torsdagen, och kändes ju inte aktuellt att väga sig iaf närmsta veckan efter.
Men "fördelen" med min loggning är att jag ser precis varför

Liiite för många dagar med intag nära maintance och + bullar, eller mackor, eller godis, eller stugan, eller fika

Så kroppen funkar ju iaf som den ska och jag rör mig för lite för att inte behöva korrigera för det extra

Inte klippt gräset på länge nu, och uppenbarligen så stod det för stor del av motionen.
Blivit en del too good too go frossande igen..

men så enkelt å bullar till kvällsfika är såå gott

Gjort 1 hel jobbvecka nu, och inne på första eftermiddagsveckan, och därmed första jobbvecka med fler än 3 dagar sen typ mars (jobbat helg 10 veckor, plus kortvecka efter semestern) så kroppen sparkade lite bakut. Huvudvärk (migrän, men har "mild" sådan) hela helgen med start fredag, och socker+fett är bästa boten i kombo med pillren
Så, höll mig under maintance igår, och fick tom till en liten prommis. Lånat hem böcker om pilates så dags att faktiskt öppna dom oxå.
Iaf skönt att veta att det inte borde vara några större problem, även om sötsuget är stort igen. Min modell är att jamen då tar jag en lr två karameller och loggar dom

(har en lathund på insidan skafferidörren

)
Men att få till motion när man är trött å less med huvudvärk å mör kropp är inte den enklaste (trots att jag vet att en prommis ofta hjälper

)
Aja, nygamla tag..