Tjockistråden 5

Bukefalos 30 år!

Jag är mycket känslig för lågt, men då pratar vi under 3.8 som är gränsvärde neråt. Ligger jag under 3.0 som jag gjort några gånger känner jag verkligen av det. Däremot känner jag inte av det särskilt mycket när jag ligger högt, tills vi pratar extremhögt över 30-35.
Men det måste väl till något otroligt för att hamna så högt?! Upp till 23 har jag sett och det händer inte jätteofta.

Jag har aldrig haft problem just extremt illamående. Men det kanske är normalt att falla som en fura då. Jag tycker det verkar konstigt att det skulle vara det, men är ju bra om det är det.

Jag har aldrig haft problem just extremt illamående. Men det kanske är normalt att falla som en fura då. Jag tycker det verkar konstigt att det skulle vara det, men är ju bra om det är det.
Testa att låta bli att "slarva med maten" och se om det hjälper, är väl det bästa?

När man slarvar brukar det väl betyda att det är något man har försummat/hoppat över/struntat i? Men, strunt samma. Om du verkligen tror att du är sjuk så får du väl kontakta vården?
Jag frågade om det var något sätt oroa sig för och fick till svar att det är normalt. Låter det vara så då.

Nej det är inte normalt. Jag tycker absolut att du ska kolla upp det :heart

Vi är alla olika, men när saker är utöver det normala i ens eget fall då ska det kollas, det är väl det vi har vården till kan jag tycka.

Jag mår ofta illa och har huvudvärk. (Nej, inte gravid).
Kom på idag att det sammanfaller med när jag slarvat med maten, dvs äter för lite/sällan. Lågt blodsocker?
Borde jag kolla upp det?

Hade ju graviditetsdiabetes för tre år sen. Inte gjorts nån större uppföljning, lämnat ett fasteprov sen dess och det såg bra ut.

För mig blir lätt så om jag också är stressad. Just nu är det mycket stress, då måste jag se till att äta vettigt deluxe annars blir jag illamående och får huvudvärk.
Normalt är jag rätt okänslig för att skjuta runt måltider, är jag stressad försvinner hungerkänslorna och jag äter fel på nåt sätt. Vilket jag inte riktigt kan se hur, men jag har märkt att en frukt mellan målen gör underverk just i stressperioder.

För mig blir lätt så om jag också är stressad. Just nu är det mycket stress, då måste jag se till att äta vettigt deluxe annars blir jag illamående och får huvudvärk.
Normalt är jag rätt okänslig för att skjuta runt måltider, är jag stressad försvinner hungerkänslorna och jag äter fel på nåt sätt. Vilket jag inte riktigt kan se hur, men jag har märkt att en frukt mellan målen gör underverk just i stressperioder.
Det tror jag inte det är för mig. Har varit så rätt länge. Hjälper inte att äta nåt litet heller.

Varför är en varmkorv med bröd 250-300 kcal?! Tre/fyra korvar så är hela dagens energibehov täckt.

Gått 6500 steg idag. Ont i fötterna och det går i myr takt men jag tänker hela tiden att det är bättre än inget. Ikväll blir det kycklingben utan skinn. Och ingen glass! Egentligen helt sjukt att en päronsplitt innehåller mindre kalorier än en stor nektarin.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39
  • Stensamlare?

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?