.tk-adresser funkar inte

aiquen

Trådstartare
Vad är det som har hänt? Jag kan inte längre komma in på adresser som slutar på .tk vilket jag alltid har kunnat innan. Numera händer det ingenting och jag tror inte det är tk-domänen det är fel på, för när jag provade på en annan dator var det inga problem.

Problemet började när vi formaterade om datorn och installerade ett antivirus-program (om det nu kan bero på det). Innan dess fungerade sådana sidor prickfritt.

Någon som vet vad felet kan vara?
 
Sv: .tk-adresser funkar inte

Kan ha något me att .tk adresser inte riktigt egentligen pekar på en riktig .tk domän.. Utan oftast skickar vidare din browser men visar den gamla addressen... Det är mycket möjligt att ditt antivirus program blockerar sånnt.. Vilket faktiskt är ganska bra.. Men allt har vel sina baksidor...
 
Sv: .tk-adresser funkar inte

Ja, det var visst antivirus-programmet som stoppade de sidorna från att öppnas. De funkade när jag slog av programmet. Himla jobbigt eftersom en del sidor jag besöker regelbundet slutar på just .tk :crazy:
 
Sv: .tk-adresser funkar inte

Du borde kunna ställa in antivirusprogrammet så att den släpper igenom sådana sidor.

Vad kör du för antivirusprogram?
 
Sv: .tk-adresser funkar inte

Jag har Norton (Internet Security). Har kikat lite men hittar inte hur jag ska kunna släppa igenom dessa sidor...
 
Sv: .tk-adresser funkar inte

Min Norton :love: gör också så :( .
Vet du hur man tillåter tk. sidor nu? Har inte kollat ordentligt än...
 
Sv: .tk-adresser funkar inte

Öppna Norton Internet security
Gå sedan till

*Status och inställningar
*Personlig brandvägg
*Konfigurera
*Fliken "program"
*Knappen lägg till nere till vänster

Sedan är det bara att lägga till de program du vill. :)
 
Sv: .tk-adresser funkar inte

Men jag vill ju lägga till .tk adresser till hemsidor jue, inte program...
eller missupfattade jag..
 
Sv: .tk-adresser funkar inte

Gå in under fliken "avancerat" och prova att lägga till där i stället då..
 
Sv: .tk-adresser funkar inte

har provat.. jag får det inte att fungera dock.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 409
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 228
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 942
Kropp & Själ Nu ligger jag här igen som en ”helikopter” och vänder och vrider och försöker sova, men det går inte. Är trött egentligen men hjärnan...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 186
Senast: kbtravare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp