Toalettpapper

Santos

Trådstartare
Spännande ämne eller hur? Men vilket toalettpapper torkar bäst?
Är Leni ett bra märke? Klubben har börjat sälja det och jag funderar på att köpa.

Jag köper storbal på Granngården. ..kan det heta Katrin?

Har svårt för de där tjocka präglade kritvita, av nån aledning.

Den där med fåret sägs ju kunna torka upp en hel sjö så den verkar ju suga.

Eller den med ekorren. Suger bra.

Leni är mer lent kanske?
Jag köper Serla, Svanenmärkt och lagom våtstyrka

Jag köper också Serla (för det är det med ekorren eller hur?). Lagom mjukt, lagom tjockt och bra pris. Visst det finns billigare, men de är sämre och blir dyrare i längden istället.

Jag vet inte ens om vad jag köper. Eldorado tror jag den heter, i storpack.
Behöver inte vara överdrivet lent eller fina mönster, ska ju ändå bara spola ner det sen :cool:

• Gilla
Reactions: Sel
Som född smålänning köper man - på papperet - kostnadseffektiva produkter. Som inte alltid uppskattas av alla. Mjuk och mönster tror jag hamnar på ”lyx” och priset hamnar på jajemän.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 518
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 280
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag fryser väldigt mycket när jag är i badhuset med barnen och badar, så pass att jag idag har ont i kroppen efter gårdagens besök på...
Svar
15
· Visningar
669
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka