Någon har man fått i skämtpresent men annars har de dykt upp i Ica typ. Men det är väldigt sällan det händer, men roligt när det gör detVart hittar du dessa toarullar?
Jag tror att det har varit Lambi även då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon har man fått i skämtpresent men annars har de dykt upp i Ica typ. Men det är väldigt sällan det händer, men roligt när det gör detVart hittar du dessa toarullar?
MAN är ordet. Då slipper du riva upp känsliga hudområden flera gånger om dagen där svampinfektioner lätt får fäste. Jag är rekommenderad av gynekolog att använda riktigt mjukt toalettpapper.Som född smålänning köper man - på papperet - kostnadseffektiva produkter. Som inte alltid uppskattas av alla. Mjuk och mönster tror jag hamnar på ”lyx” och priset hamnar på jajemän.
Läste du undersökningen som @sjoberga länkade till?Jag använder Extra. Återvunnet papper som inte är för tunnt eller fastnar när man torkar sig. Mycket på rullen också så det räcker länge.
Spännande ämne eller hur? Men vilket toalettpapper torkar bäst?
Är Leni ett bra märke? Klubben har börjat sälja det och jag funderar på att köpa.
Jag köper det med finast mönster, viktigast att det är riktigt mjukt.