Tömkörningsgjordar - Vad har ni? Bilder?

Sv: Tömkörningsgjordar - Vad har ni? Bilder?

Får se hur den ligger på min, inacken invigde den på sin idag och väldigt väntat åkte den fram, allt åker fra mpå henne :p

Behövs det får jag väl beställa en svanskappa sen, eller sno den från selen. Pålle är inkörd och van vid typ allt :)

Tittade på en inspirationsvideo till frukost (sen strejkade mitt knä när vi väl skulle ut, därav testade inacken istället), visst är den trevlig? http://www.youtube.com/watch?v=i87w5v2m0aA
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 989
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 362
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
25 051
Senast: Niyama
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp