Tokosel på Apoteket ännu?

Morran

Trådstartare
JAAAAA!

Fick höanalysen idag, KVOT 6,35!!! :banana:

Det enda som saknas är selen, finns tokoselen att få tag på apoteket utan recept ännu?
 
Sv: Tokosel på Apoteket ännu?

Det finns även 2 kilos! Det blir lite dyrare utan recept men du kan dra av momsen om du köper utan recept!
 
Sv: Tokosel på Apoteket ännu?

Nån som har en uppgift på vad både stor och liten förpackning Tokosel kostar om man inte har recept?

/JES
 
Sv: Tokosel på Apoteket ännu?

Kassiopeja skrev:
Nån som har en uppgift på vad både stor och liten förpackning Tokosel kostar om man inte har recept?

/JES
Från fass.se

Förpackningar och priser
Oralt pulver Vitt pulver
800 gram plastburk, receptfri, 251.50 kr. Pris med recept 210.50 kr
2000 gram plastburk, receptfri, 552 kr. Pris med recept 433 kr
 
Sv: Tokosel på Apoteket ännu?

"lånar knapp"

är det någon som vet hur mycket tokosel man ska ge i förhållandet till selen bristen? tex om man har en brist på 0,5 g ska man ge 0,5g tokosel då eller hur mycket ska man ge?
 
Sv: Tokosel på Apoteket ännu?

Hörde efter med en tjej i stallet.
250:- utan recept och 210:- med recept så det är ju inte så stor skillnad.
 
Sv: Tokosel på Apoteket ännu?

Sorry, såg nu att du redan hade uppgifterna på det.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 549
Senast: Stergo
·
Samhälle Hur ser er krisberedskap ut, ni som bor i lägenhet/större städer? Vi diskuterade det i lunchrummet på jobbet idag, där vissa var...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
9 196
Senast: Masqueradee
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 422
Senast: ameo
·
Hundhälsa Enligt hemgångsråden efter operationen idag ska Doris få smärtstillande och antiinflammatoriskt medicin som finns utskrivet på...
Svar
8
· Visningar
926
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp