Bukefalos 28 år!

Top Reiter JR Spezial

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Top Reiter JR Spezial

I förrgår var jag och mamma i Uppsala och provade en hel drös med olika sadlar.
Vi (läs jag) kom iaf fram till att vi skulle ha Top Reitern så i början av december kommer en Svart Top reiter med röda bossor och långa stroppar hem till oss :love:
 
Sv: Top Reiter JR Spezial

är det någon som har bilder på den när den ligger på ryggen med eller utan ryttare?

Kiickan--> är du nöjd med den? Bilder!!;)
 
Sv: Top Reiter JR Spezial

Har inga bilder på den ännu.

Just nu är jag inte så nöjd med den :angel:
Men jag får se om ett tag. Den måste bli inriden först och jag måste lära mig rida i den ;)
 
Sv: Top Reiter JR Spezial

ok! men skriv gärna här om ett tag igen eller lägg ut billder när du har det skulle vara kul o se!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 103
Senast: DeCloe
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 458
Senast: Blyger
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 179
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp