Bukefalos 28 år!

Tråd för tips om julklappar

En ny kontroll? En kväll på gamingpuben i Göteborg? En maratingaminghelg när ni gamear ihop?
En fundereing var detta tangentbord:
6607143_0.jpg

Men har redan köpt en present, så det känns lite dyrt
 
En fundereing var detta tangentbord:
6607143_0.jpg

Men har redan köpt en present, så det känns lite dyrt
Jo, det kan ju bli lite dyrt då ja. Annars är det ju en awesome present. Annars så tipsar jag om det bästa spelet ever ;) The Binding of Isaac - Afterbirth. Det är med expansionen till Rebirth. Älskar det. ;)
 
Jo, det kan ju bli lite dyrt då ja. Annars är det ju en awesome present. Annars så tipsar jag om det bästa spelet ever ;) The Binding of Isaac - Afterbirth. Det är med expansionen till Rebirth. Älskar det. ;)
Han har ett likadant fast äldre som inte kan byta färg och visst måste väl tangentbord och mus matcha? :angel:
 
Till syskonbarnen (2 tjejer) blir det en sparkcykel och en liten "finare" bil;
ima-1997_1.jpg


Till mamma och pappa håller jag på och pyntar och fixar i en varsin "Boken om dig", de innehåller också 'kuponger' med bla. bio, middag, massage osv.. Vilket jag inte visste när jag beställde dom :banghead:, haha.
Killen och jag ska åka iväg på någon weekend som julklapp och hunden får väl någon bit julskinka.
 
Tips på julklapp till min fotointresserade pappa! Han tar mest naturbilder, ibland även abstrakta bilder. Har nyligen varit med i en amatörutställning på museet.
 
Tips på julklapp till min fotointresserade pappa! Han tar mest naturbilder, ibland även abstrakta bilder. Har nyligen varit med i en amatörutställning på museet.

Kanske någon inspirationsbok? Jag (pysslar med naturfoto) hade blivit glad över en bok av Mattias Klum :) Claes Grundstens och Brutus Östlings böcker brukar också vara väldigt vackra.

Tycker han om att jobba i Photoshop med bilderna finns det mycket inspiration att hämta i Erik Johanssons Imagine.

Edit: Tipsar också om prenumeration på National Geographic och/eller någon av deras böcker. Tidningen finns på svenska men jag tror att de flesta böckerna är på engelska, om det har betydelse.
 
Vad långt bak den här tråden låg!

Jag har fått i uppgift att köpa julklapp till svärfar, helst under 100 kronor. Han har allt och behöver inget, äter inget socker. Svärmor ska få en liten liten liten ask riktigt fin chokad, typ 6 bitar.
 
Vad långt bak den här tråden låg!

Jag har fått i uppgift att köpa julklapp till svärfar, helst under 100 kronor. Han har allt och behöver inget, äter inget socker. Svärmor ska få en liten liten liten ask riktigt fin chokad, typ 6 bitar.

Till en sådan hade jag nog köpt ett gäng trisslotter eller dylikt. Det är ju ändå kul att skrapa :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 686
Senast: Och_Aye
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 623
R
Hästmänniskan Hejsan alla! Bukefalos forum har varit mycket till hjälp i mina undersökningar, fast kände ändå att jag var tvungen att bli medlem...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 895
Senast: Casacha
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 747
Senast: Lyckan i Halland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp